plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۷۶۶
با مدیریت محمد سلطانی فر

اولین کافه گالری پهنه فرهنگ و هنر رودکی افتتاح شد

پاتوق ادبی و هنری بزرگترین پروژه فرهنگی هنری پایتخت
اولین کافه گالری هنر به‌عنوان پاتوق ادبی و هنری در همسایگی تالار وحدت واقع در محدوده پهنه فرهنگی رودکی منطقه 11 تهران به نام کافه گالری رودکی افتتاح شد.
اولین کافه گالری پهنه فرهنگ و هنر رودکی افتتاح شد
اولین کافه کافه گالری هنر با مدیریت محمد سلطانی‌فر به‌عنوان پاتوق ادبی و هنری در همسایگی تالار وحدت واقع در محدوده پهنه فرهنگی رودکی به نام کافه گالری رودکی با حضور محمد سلطانی‌فر، علی جنتی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی)،مدیران شهری شهرداری منطقه11 و جمعی از اهالی هنر و رسانه افتتاح شد.
هم زمان با افتتاح کافه گالری رودکی در پهنه فرهنگی رودکی که بزرگترین پروژه فرهنگی و هنری پایتخت است، در بخش گالری این کافه از آثار اللهیار خوشبختی که از نقاشان و خوشنویسان بنام کشور است رونمایی شد .
علی جنتی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه این کافه گالری عنوان کرد: اهمیت به بخش خصوصی در پذیرش مسئولیت های هنری می تواند نتیجه خوبی برای فرهنگ و هنر ایرانی داشته باشد که خوشبختانه یکی از نتایج خوب آن را می توان در افتتاح کافه گالری رودکی مشاهده کرد .
جنتی با حضور در اولین کافه گالری پهنه فرهنگی رودکی گفت: اولین نمایشگاه برگزار شده در این گالری مزین به آثار هنرمند خوش قریحه، آقای اللهیار خوشبختی و همسر هنرمندشان بود که عمدتا از آثار ارزشمند هنری و بدیع از خط و نقاشی زیبا و دلنشین بود که چشم و نظر هر بیننده ای را به خود جلب و مجذوب می کند.
او در بازدید از کافه گالری پهنه فرهنگی رودکی در همسایگی تالار وحدت با اشاره به اهمیت احیای فرهنگ و هنر و توجه به آثار ارزشمند هنرمندان ایرانی توسط بخش خصوصی گفت: از خدمات هنرمندانی که آثارشان را در این گالری به نمایش گذاشتند تشکر می کنم چرا که خدمات شایانی در عرصه فرهنگ و هنر داشته اند.
جنتی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم با پیگیری و مساعدت شهرداری تهران هرچه سریعتر پروژه پیاده راه استاد شهریار به اتمام رسد تا شاهد حضور بیشتر اهالی فرهنگ و هنر در محدوده پهنه فرهنگی رودکی باشیم.
وی افزود: پهنه فرهنگی رودکی محدوده مهمی برای احیای فرهنگ و هنر کشور است که امیدوارم به زودی با اتمام پروژه های عمرانی خیابان استاد شهریار و پهنه فرهنگی رودکی در این محدوده، برنامه های ویژه فرهنگی که توسط شهرداری تهران و منطقه11 از قبل تدوین شده است به مرحله اجرا برسد.
در ادامه مراسم افتتاحیه اولین کافه گالری پهنه فرهنگی رودکی که با حضور هنرمندان و اهالی رسانه همراه بود، توسط حضار از گالری و نمایشگاه آثار خط و نقاشی اللهیار خوشبختی و همسرش رونمایی شد .
در سالن طبقات بالایی مجموعه کافه گالری رودکی از نمایشگاه مجموعه عکس دانشجویی دانشجویان نیز رونمایی شد.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما