plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۷۴۷
در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی تیروکمان مطرح شد

سلطانی‌فر: از پتانسیل نیروهای مسلح برای توسعه تیراندازی، سوارکاری و سه‌گانه بهره می بریم

ریشه ورزش تیر و کمان در هویت فرهنگی و تاریخی ایران
وزیر ورزش و جوانان گفت : از پتانسیل نیروهای مسلح برای توسعه تیراندازی ، سوارکاری و سه گانه که سابقه افتخارآفرینی در آنها را داشته و از امکانات خوبی برخوردارند ، استفاده خواهیم کرد .
سلطانی‌فر: از پتانسیل نیروهای مسلح برای توسعه تیراندازی، سوارکاری و سه‌گانه بهره می بریم
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی تیروکمان از این رشته به عنوان ورزشی که ریشه در هویت فرهنگی و تاریخی ایران دارد، نام برد و تصریح کرد: تیرو کمان از جمله رشته هایی است که روی آن تمرکز کردیم تا در رویدادهای بین المللی بتوانیم موقعیت خودمان را بهبود ببخشیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: باور دارم در این رشته با برنامه ریزی سه تا پنج ساله و استفاده از تجهیزات خوب و شرکت در مسابقات بیشتر مَی توانیم از دهها مدال این ورزش در رویدادهای بین المللی سهمیه ای بیشتری داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر کسب سهمیه المپیک در این رشته را با توجه به کار زیاد و برنامه ریزی دیگر کشورها سخت دانست و اضافه کرد: در جلسه ای که با نیروهای مسلح در ستاد کل داشتیم، تلاش مَی کنیم با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در رشته های تیراندازی، سوارکاری و سه گانه که افتخارات خوبی را نیروهای مسلح داشته و از امکانات خوبی هم برخوردارند بهره بگیریم و با هم‌افزایی و هم‌گرایی زمینه توسعه رشته های مختلف را رقم بزنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما