plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۷۳۹
در عملیات مشترک پلیس خراسان رضوی و سمنان

بیش از یک تن و 446 كيلو موادمخدر در شاهرود کشف و ضبط شد

دستگیری قاچاقچی مواد پس از تیراندازی پلیس
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک تن و 446 کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس خراسان رضوی با سمنان در شاهرود خبرداد.
بیش از یک تن و 446 كيلو موادمخدر در شاهرود کشف و ضبط شد
به گزارش ایصال نیوز، سردار" محمدکاظم تقوی" در بيان جزئيات اين عملیات، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در سلسله عمليات هاي مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيباني پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، يک خودرو شاسی حامل موادمخدر را که قصد جابه جايي مواد در شهرستان شاهرود داشت، شناسايي کردند.

وي افزود: يگان هاي عملياتي پليس با اشراف اطلاعاتی و پس از رصد مسير  خودرو در شهرستان شاهرود، آن را در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

سردار محمد کاظم تقوی با اشاره به اینکه راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشت با شلیک گلوله زخمی و دستگیر شد، در ادامه بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو سواری تیگو، یک تن و 443 کیلو و350 گرم تریاک و 3 کیلو 300 گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : پلیس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما