plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۶۹۰

فرانسوی ها دوباره در شوک آتش سوزی

شهر روان فرانسه واقع در شمال غرب این کشور صبح امروز پنج شنبه شاهد آتش سوزی گسترده ای در کارخانه مواد شیمیایی بود. این آتش سوزی بسیار شدید توصیف شده است. مقامات این شهر از اهالی خواسته اند در خانه های خود بمانند.
فرانسوی ها دوباره در شوک آتش سوزی
به گزارش ایصال نیوز، مقامات فرانسه گفتند تا کنون آماری از قربانیان این حادثه منتشر نشده است. آنها خاطرنشان کردند که این آتش سوزی نیمه شب گذشته در کارخانه Lubrizol به وقوع پیوسته است. حدود 130 آتش نشان در حال تلاش برای کنترل آتش هستند؛ همزمان پلیس اقدام به ایجاد حلقه امنیتی در اطراف کارخانه کرده است.
"پیر آندره دوران"، رئیس اداره منطقه نورماندی اعلام کرد که تا 500 متری اطراف این کارخانه تخلیه شده است؛ این آتش سوزی تا کنون خسارت جانی نداشته است.
وی افزود: مدارس تعطیل شده اند و توده ابر غلیظی روی منطقه را پوشانده است. این منطقه 500 هزار نفر جمعیت دارد.
آتش سوزی نوتردام در 15 آوریل 2019 کلیسای نوتردام در پاریس دچار آتش سوزی شد. این حادثه توده مردم را در شوک فرو برد. آتش از سقف این کلیسا شروع شد و به طبقات بالای ساختمان از جمله برج ناقوس سرایت کرد. "آن هیدالگو"، شهردار پاریس این حادثه را هولناک توصیف کرد. مناطق اطراف کلیسا به طور کامل تخلیه شدند. سازمان آتش نشانی پاریس پس از 15 ساعت سرانجام توانست آتش را خاموش کند. حدود 400 آتش نشان در عملیات مهار آتش سوزی کلیسا شرکت کرده و در نهایت موفق به مهار آتش شدند.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما