plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۶۸۸
با هدف مقابله با اسلام هراسی

عمران خان: پاکستان، ترکیه و مالزی مشترکا یک شبکه تلویزیونی راه‌اندازی می‌کنند

حراست دنیای اسلام از حریم این دین مقدس و متعالی
نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که با مشارکت ترکیه و مالزی برای مقابله با اسلام هراسی یک شبکه تلویزیونی ویژه به زبان انگلیسی راه اندازی خواهند کرد. این تصمیم در حاشیه هفتاد وچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و در دیدار سران ترکیه، پاکستان و مالزی اتخاذ شد.
عمران خان: پاکستان، ترکیه و مالزی مشترکا یک شبکه تلویزیونی راه‌اندازی می‌کنند
به گزارش ایصال نیوز، عمران خان، نخست وزیر پاکستان طی مطلبی در شبکه اجتماعی اعلام کرد که این کشور با مشارکت ترکیه و مالزی برای مقابله با اسلام هراسی یک شبکه تلویزیونی ویژه‌ای به زبان انگلیسی راه‌اندازی خواهد کرد. وی تاکید کرد که در پی جلسه ای که با رجب طیب اردوغان، رئيس‌جمهور ترکیه و ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی در نیویورک داشتند تصمیم گرفتند تا برای مبارزه با اسلام هراسی و معرفی اسلام حقیقی شبکه تلویزیونی به زبان انگلیسی راه اندازی کنند.
عمران خان ضمن ابراز امیدواری برای از بین بردن تصورات نادرست درباره مسلمانان، تصریح کرد: امیدواریم از طریق این ابتکار به تمام سوء تفاهم‌ها درباره مسلمانان پایان دهیم و با تهیه و ساخت فیلم و سریال در خصوص تاریخ اسلام و مسلمانان ارزش های دینی را به طور صحیح تشریح کنیم.
گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئيس‌جمهور ترکیه که به منظور شرکت در هفتاد وچهارمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد در نشستی با عنوان "مقابله با نفرت‌پراکنی" که به میزبانی مشترک ترکیه و پاکستان برگزار شده بود سخنرانی کرد.
وی در این نشست بر لزوم مقابله و جلوگیری از نفرت پراکنی تاکید کرد.
انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما