plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۶۴۵
در حاشیه رونمایی نمادین از طرح نوسازی تمثال شهدا

حناچی: عده ای در آلبانی و تل آویو، اخبار کذب در فضای مجازی تولید می‌کنند

واکنش "حناچی" به نگرانی خانواده شهدا از حذف کلمه شهید
اخیرا در فضای مجازی برخی بدون اطلاع از اینکه «رنگ قرمز در معرض نور و هوا سریعتر از دیگر رنگ ها پاک می شود و در نوشتن کلمه «شهید» معمولا از رنگ قرمز استفاده می شود» گلایه هایی مطرح کرده بودند در مدت کوتاهی دستاویز تفرقه اندازی و اتهام افکنی توسط بیگانگان و مزدوران آنها شد. خادمان شهدا در شهرداری، بارها ارادت و احترام خود به شهدای گرانقدر را به اثبات رسانده اند. استفاده از رنگ یا شبرنگ قرمز با کیفیت بالا این مشکل را حل می کند.
حناچی: عده ای در آلبانی و تل آویو، اخبار کذب در فضای مجازی تولید می‌کنند
به گزارش ایصال نیوز، پیروز حناچی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از تمثال ۲۰۰۰ شهید، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از شش ماه قبل با همکاری سازمان بسیج شهرداری توافقاتی در مورد نوسازی تمثال شهدا داشتیم و قرار شد در کوچه‌هایی که تمثال ندارد، آنها نصب شده و در جاهایی که خراب شده است مجددا نصب شود و امروز به رسم ادب به خیابان شهیدان عرب سرخی آمدیم و این تمثال را نصب کرده‌ایم.
حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خانواده شهدا از حذف نام شهید از تابلوهای شهر نگران هستند گفت: می‌دانید که فضای مجازی قابل کنترل نیست و چندین نفر در آلبانی و تل آویو نشسته‌اند و سعی می‌کنند که عامل تفرقه شوند و اخبار کذب تولید می‌کنند اما مطمئن باشید اخبار صحت ندارد و هم شهرداری و هم سایر ارگان‌های کشور به موضوع شهدا حساس هستند.
وی با بیان اینکه انشاءالله از امشب اقدامات شهرداری در راستای گرامیداشت نام شهدا در سطح شهر را می‌بینید، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در پی ابلاغیه شما در برخورد با پیمانکاران خاطی در حذف کلمه شهید تابلوها گزارشی رسیده یا نه؟ گفت: گزارش‌هایی در فضای مجازی به دستم رسیده اما هنوز گزارش رسمی نیست.
در پی حضور حناچی در خانه شهیدان عرب سرخی برخی از مردم از حذف کلمه شهید از تابلوهای شهر ابراز نگرانی کرده و آن را با شهردار تهران در میان گذاشتند.
گفتنی است اخیرا در فضای مجازی برخی بدون اطلاع از اینکه «رنگ قرمز در معرض نور و هوا سریعتر از دیگر رنگ ها پاک می شود و در نوشتن کلمه شهید معمولا از رنگ قرمز استفاده می شود» گلایه کرده بودند که همین سهل انگاری، دستاویز تفرقه اندازی و اتهام افکنی توسط بیگانگان و مزدوران آنها شده بود. خادمان شهدا در شهرداری بارها ارادت خود به شهدای گرانقدر و تکریم خانواده شهدا را به اثبات رسانده اند.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما