plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۶۲۹
در مراسم بهترین های فیفا

لیونل مسی؛ بهترین بازیکن سال فیفا شد

رکورد دار بهترین بازیکن
جایزه بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۱۹ به فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رسید. مراسم بهترین های فیفا در شهر میلان ایتالیا برگزار شد. در این مراسم یورگن کلوپ بهترین مربی سال شد و آلیسون بکر هم جایزه بهترین دروازه بان سال را دریافت کرد. جایزه بهترین بازیکن زن سال هم به مگان راپینو آمریکایی رسید.
لیونل مسی؛ بهترین بازیکن سال فیفا شد
به گزارش ایصال نیوز، جایزه بهترین بازیکن مرد دنیای فوتبال در سال ۲۰۱۹ در جریان مراسم بهترین های فیفا به لیونل مسی آرژانتینی تعلق گرفت. برنده این جایزه، با رای کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی، گروهی منتخب از ژورنالیست ها و همچنین رای گیری اینترنتی انتخاب می شود.
مسی شش بار جایزه بهترین بازیکن سال فیفا دریافت کرده که یک رکورد محسوب می شود اما این نخستین باری است که پس از پایان همکاری فیفا و فرانس فوتبال و ایجاد مراسم بهترین های فیفا این جایزه را کسب می کند.
کریستیانو رونالدو و ویرجیل فن دایک دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.
فن دایک هلندی ماه گذشته با شکست مسی و رونالدو توانست جایزه مرد سال فوتبال اروپا را کسب کند.
مسی در سال ۲۰۱۹ همراه با بارسلونا فتح لالیگا شد و توانست جایزه آقای گلی لیگ قهرمانان و همچنین کفش طلای اروپا را با ۵۱ گل زده تصاحب کند.
مراسم بهترین های فیفا در شهر میلان ایتالیا برگزار شد. در این مراسم یورگن کلوپ بهترین مربی سال شد و آلیسون بکر هم جایزه بهترین دروازه بان سال را دریافت کرد. جایزه بهترین بازیکن زن سال هم به مگان راپینو آمریکایی رسید.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما