plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۶۲۸
ترامپ در پاسخ به خبرنگاران

در مورد احتمال دیدار با روحانی؛ ببینیم چه می شود!

برای شنیدن طرح روحانی آماده‌ام
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه به‌ هنگام ورود به مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد احتمال دیدارش با «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در حاشیه این مجمع، به تناقض‌گویی روی آورد و گفت: ببینیم چه می‌شود! دکتر روحانی ساعتی قبل برای شرکت در اجلاس سازمان ملل وارد نیویورک شد
در مورد احتمال دیدار با روحانی؛ ببینیم چه می شود!
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه به‌هنگام ورود به مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد احتمال دیدارش با «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در حاشیه این مجمع، گفت: ببینیم چه می‌شود! ترامپ که قبلا گفته بود برنامه ای برای این دیدار ندارم، روز دوشنبه اعلام کرد: ببینیم چه روی می دهد.
رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه به وقت نیویورک نیز در واکنش به طرح ابتکار صلح رئیس جمهوری ایران گفت: من همیشه از طرح صلح ایرانی استقبال می کنم.
وی اذعان کرد که ایران ظرفیت و مردم فوق العاده ای دارد و مدعی شد که امیدوار است ایران به کشوری بزرگ و ثروتمند تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی درمراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حرم امام راحل گفت: ما امسال در سازمان ملل متحد با شعار ائتلاف امید، هرمز، صلح برای منطقه و ابتکار صلح هرمز حضور خواهیم داشت.
رئیس جمهوری با بیان اینکه به همه همسایگان دست رفاقت دراز می‌کنیم و آماده ایم از خطاهای گذشته آنها بگذریم، تصریح کرد:هر جایی که آمریکایی ها و دشمنان ما در منطقه حضور پیدا کردند به عنوان بازیگر امنیت زدا بوده اند؛ آنها امنیت را در افغانستان و عراق و سوریه و خلیج فارس و هر جایی که حضور پیدا کردند، از بین بردند و ناامنی را با خود به ارمغان آوردند.
گفتنی است، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران ساعتی قبل در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک اظهار امیدواری کرد که پیام ملت های منطقه و ملت بزرگ ایران یعنی صلح و پایان مداخله جویی در خلیج فارس و خاورمیانه را به جامعه جهانی برساند.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما