plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۶۲۶

برگزاری مراسم بهترین های فوتبال در میلان ایتالیا

جایزه پوشکاش به مسی نرسید
مراسم بهترین های فوتبال جهان در میلان ایتالیا برگزار می شود تا بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی مشخص شوند. یورگن کلوپ بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی سال گفت: این جایزه ارزش زیادی دارد و من نمی دانم چه باید بگویم. من باید از خیلی ها تشکر کنم، اول از خانواده ام، چه کسی چنین چیزی را چهار سال پیش تصور می کرد.
برگزاری مراسم بهترین های فوتبال در میلان ایتالیا
به گزارش ایصال نیوز، مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در میلان ایتالیا در حال برگزاری است و بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف تا ساعتی دیگر معرفی می شوند. در حالیکه چند ماه تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی زمان باقی است، فیفا مراسم بهترین های فوتبال جهان را در میلان ایتالیا با حضور چهره های فوتبالی جهان برگزار می کند تا بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف در سال جاری میلادی معرفی شوند.
** جوایز برنامه
بهترین فوتبالیست مرد سال
بهترین فوتبالیست زن سال
بهترین مربی مرد سال
بهترین مربی فوتبال زنان
بهترین دروازه بان جهان
جایزه بهترین گل سال (پوشکاش)
بهترین هواداران سال
تیم منتخب سال
در این مراسم که توسط فیفا در حال برگزاری است؛ ادن هازارد، عنوان کرد حضور در بین بهترین ها حس خوبی است و می خواهد در کنار هم تیمی هایش از اینشب لذت ببرد.
همچنین لوکا مودریچ نیز با خوشحالی از حضور در این مراسم عنوان کرد هر کدام از ۳ نامزد نهایی که برنده جایزه بهترین بازیکن سال شوند با شایستگی به این مهم رسیدند.
آلیسون دروازه بان لیورپول بخت نخست کسب عنوان بهترین دروازه بان سال فوتبال جهان است. او علاوه بر لیگ قهرمانان توانست کوپا را نیز با برزیل به دست بیاورد.
ویرجیل فان دایک مدافع هلندی لیورپول توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
معمولا این جایزه در بیشتر سالها به بازیکنی رسیده است که قهرمانی در لیگ قهرمانان را برده و باید دید این بار یک مدافع می تواند جایزه بهترین بازیکن سال جهان را به دست بیاورد یا خیر.
لیونل مسی هرگز نتوانسته جایزه بهترین بازیکن سال فیفا THE BEST را در کاکسیون افتخارات خود داشته باشد و این در حالی است که رونالدو رقیب او دو بار این جایزه را به دست آورده است.
فان دایک نیز اولین حضور خود را در بین دو فوق ستاره فوتبال جهان تجربه می کرد.
سال قبل مودریچ توانست به سلطه این دو بازیکن بزرگ در کسب ارزشمندترین جوایز انفرادی فوتبال جهان پایان دهد.
مورینیو سرمربی سابق تیم های رئال‌مادرید، چلسی، اینتر و منچستریونایتد پیش بینی کرد ویرجیل فان دایک به سبب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جایزه بهترین بازیکن سال را به دست بیاورد.
خیلی از شخصیت های قدیمی و فعلی فوتبال جهان خودشان را به میلان ایتالیا رساندند تا در این مراسم حاضر باشند.
فابیو کاپلو سرمربی نامدار و بازنشسته ایتالیایی یکی از افرادی بود که در این مراسم حضور زودهنگامی داشت و دقایقی با یورگن کلوپ نامزد بهترین سرمربی سال به خوش و بش پرداخت.
سیلویا گرکو و فرزندش به عنوان برترین هوادار فصل گذشته فوتبال جهان انتخاب شدند این مادر برای فرزند نابینایش مسابقات فوتبال را گزارش و تحلیل می‌کرده است یورگن کلوپ بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی سال گفت: این جایزه ارزش زیادی دارد و من نمی دانم چه باید بگویم. من باید از خیلی ها تشکر کنم، اول از خانواده ام، چه کسی چنین چیزی را چهار سال پیش تصور می کرد. تیم پوچتینو نیز به فینال رسید و فقط یک بازی اختلاف ما بود.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما