plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۸
ایران 3 - 0 استرالیا

قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال ایران در آسیا

عصر طلایی در آزادی
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست 3 بر صفر استرالیا برای سومین بار روی سکوی قهرمانی آسیا بایستد. تیم والیبال مردان ایران علاوه بر کسب عنوان قهرمانی آسیا ایران، موفق شد سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز کسب کند. 
قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال ایران در آسیا
به گزارش ایصال نیوز، تیم والیبال ایران با اقتدار قهرمان آسیا شد عصر امروز شنبه و از ساعت17/30 تیم های ایران و استرالیا با گذر از تمام رقیبان، فینال والیبال قهرمانی آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند.
  شاگردان کولاکوویچ روز گذشته در دیداری پرحاشیه از سد کره جنوبی گذشتند و امروز هم با تحمیل باخت به حریف سبزپوش، جام قهرمانی را برای سومین بار از آن خود کردند. تیم ایران با یک بازی تماشائی و کاملا فنی ست اول 25- 14 و ست دوم 25-17 و ست سوم 25-21 را به سود خود تمام کرد.
این اتفاق اولین بار سال 2011 در همین سالن آزادی تهران با مربیگری ولاسکو رخ داده بود و دومین بار هم در دوبی و سال 2013 ایران قهرمان آسیا شد.
استرالیا که یک بار در دور گروهی توانسته بود ایران را 3-1 شکست دهد و تنها باخت شاگردان کولاکوویچ در این تورنمنت را رقم بزند، امروز حرف خاصی برای گفتن نداشت و در 3 ست متوالی شکست خورد.
نکته جالب این مسابقه حضور پرتعداد هواداران در سالن بود. این در حالی است که از ابتدای تورنمنت تاکنون، سالن هرگز پر از تماشاگر نبود، اما امروز تمام صندلی ها به تسخیر ایرانی ها درآمد و جو سنگین سالن هم کمک زیادی به بلندقامتان ایرانی برای کسب این پیروزی کرد.
ایران با ترکیب امیر غفور، سعید معروف، محمدرضاحضرت پور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و علی اصغر مجرد بازی را آغاز کرد و تا پایان هم کار خود را با همین نفرات ادامه داد.
تیم والیبال مردان ایران علاوه بر کسب عنوان قهرمانی آسیا ایران، موفق شد سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز کسب کند. 
انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما