plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۴۵۴۸
دبیر کل حزب الله مطرح کرد

کسی که خانه‌ و اقتصادش شیشه‌ای است، سنگ به دیگران پرتاب نمی‌کند

سعودی‌ها روی جنگ علیه ایران فکر نکنند
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که به مناسبت بزرگداشت شیخ حسین کورانی یکی از بنیانگذاران عضو شورای رهبری حزب الله سخنرانی می کرد گفت: حمله به دو میدان نفتی عربستان، منطقه را تکان داد. این حمله نشان داد تا چه اندازه نفت از خون انسان ها گرانبهاتر است. اعتماد به ترامپ برای تحریک و جنگ افروزی علیه ایران را ناکام و محکوم به شکست است.
کسی که خانه‌ و اقتصادش شیشه‌ای است، سنگ به دیگران پرتاب نمی‌کند
به گزارش ایصال نیوز، دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای این سخنرانی گفت: جناب شیخ حسین کورانی (از بنیانگذاران حزب الله) از ابتدای مسیر همه ملاحظات شخصی را کنار گذاشت و از همان اول در این امتحان موفق بود. افراد بسیاری در حزب الله تاکید دارند که او در این امتحان موفق بود . امتحان اخلاص ، امتحان صداقت ،امتحان آمادگی برای فعالیت در هر جایی ؛ صفت و پست و مقام برایش مهم نبود . مهم برایش این بود که در هرجایی هست در مسیر خدمت به مقاومت ، خدمت به مردم و خدمت به اهداف مفید باشد
وی گفت: معادلات جدید و قواعد جدید درگیری را نپذیرفتیم و هنوز به معادلات پیشین پایبند هستیم، کسانی که با دشمن صهیونیستی معامله کردند مزدور هستند و باید محاکمه شوند، محاکمه مزدوران از اصول ثابت ماست و قابل چانه زنی نیست، ما مزدوران را هدف می گیریم و نه خانواده های آنان را. هرکسی که با دشمن معامله میکند باید به اندازه جرمش محاکمه شود، کسی به رژیم صهیونیستی تبعید نشده بلکه برخی از آنجا فرار کرده اند و لفظ اول ندارست است.
دبیر کل حزب الله گفت: مقاومت در سال 2000 به اصول خود در زمینه های مختلف پایبند بود و مزدروان را به ارتش تحویل داد، از بازگشت همگان استقبال می کنیم در قالب راهکارهای قانونی و پس از تسلیم شدن به ارتش، را ه برای بازگشت اهالی منطقه القصیر سوریه باز است.
وی با اشاره به انتخابات اخیر رژیم اشغالگر گفت: نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت و راس حکومت هر کاری که از دستش برامد انجام داد، هیچ دولتی در آمریکا همانند دولت کنونی به نتانیاهو کمک نکرد، برای ما اهمیتی ندارد چه کسی در رژیم صهیونیستی برنده می شود همه شبیه هم هستند.
سیدحسن نصرالله در ادامه با اشاره به حمله به دو میدان نفتی در عربستان گفت: حمله به دو میدان نفتی عربستان منطقه را تکان داد، این حمله نشان داد تا چه اندازه نفت از خون انسان ها گرانبهاتر است، دنیا نسبت به بمباران یمن توسط متجاوزان امریکایی و اماراتی سعودی طی سالها هیچ تکانی نخورد،کسی که می خواهد با عربستان همدردی کند باید با قربانیان یمنی نیز اعلام همبستگی کند.
وی اظهار داشت: به جای اینکه عربستان و امارات برای خرید سامانه های دفاع هوایی هزینه گزافی کنند جنگ را متوقف کنند، پایان دادن به جنگ از پرداخت هزینه های گزاف و هم چنین ذلت در برابر آمریکا، کم هزینه‌تر است، ساده ترین و بهترین روش پایان دادن به جنگ و رها کردن یمنی ها به حال خود است.
وی طرح اعتماد به ترامپ برای تحریک و جنگ افروزی علیه ایران را ناکام و محکوم به شکست دانست و خاطرنشان کرد: ترامپ در هر زمینه ای ناکام مانده و برای دیدار با روحانی التماس می کند، هران کس که خانه اش و اقتصادش شیشه ای است سنگ به سوی کسی پرتاب نمی کند.
بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، رهبر مقاومت لبنان به عربستان در خصوص هرگونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد و خطاب به سعودی‌ها گفت: روی جنگ علیه ایران فکر نکنید زیر آنها شما را نابود خواهند کرد.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما