plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۲۴
سیاه نمایی اروپا علیه ایران

بیانیه پارلمان اروپا علیه وضعیت حقوق بشر ایران

پمپاژ ایران هراسی در دنیا
پارلمان اروپا در اقدامی گزینشی با استناد به مدارک و شواهد غیر معتبر در بیانیه‌ای وضعیت حقوق بشر در ایران را محکوم کرد و خواستار آزادی زندانیان دو تابعیتی و فعالان حقوق بشری شد. ایران همواره ضمن تاکید بر تداوم تلاش‌های ایران برای پیشرفت مستمر و ارتقا و حمایت از حقوق بشر، برخورد گزینشی و سیاسی اروپا علیه ایران را غیرسازنده و زیانبار دانسته است.
بیانیه پارلمان اروپا علیه وضعیت حقوق بشر ایران
به گزارش ایصال نیوز، پارلمان اروپا با استناد به مدارک و شواهد ادعایی، در بیانیه‌ای وضعیت حقوق بشر در ایران را محکوم کرد. اعضای پارلمان اروپا امروز (پنج‌شنبه) در بیانیه‌ای مداخله جویانه با محکوم کردن وضعیت حقوق بشر در ایران آزادی افرادی که مدعی هستند شهروندان دو تابعیتی زندانی در ایران هستند و همچنین فعالان حقوق بشری را خواستار شدند.
پارلمان اروپا در جلسه امروز خود همچنین بیانیه‌هایی را علیه وضعیت حقوق بشر در ترکیه و میانمار صادر کرد.
این بیانیه علیه ایران در حالی است که مقامات کشورمان همواره تاکید دارند دلیل کشورهای غربی از پرداختن به وضعیت حقوق بشر در ایران، انگیزه‌های سیاسی و مغرضانه بوده و از این رو، فاقد اعتبار و غیر قابل قبول است.
تلاشها برای ارتقاء کیفی وضعیت حقوق بشر در ایران، با اصلاح خطاها و به روز رسانی فرآیندها و سیستم ها، امیدوار کننده و رو به تعالی ست هر چند غرب مشکلات موردی را دستاویز تبلیغ علیه کشور می‌کند.    
گفتنی است، ایران همواره ضمن تاکید بر تداوم تلاش‌هایش برای پیشرفت مستمر و ارتقا و حمایت از حقوق بشر در ایران، برخورد گزینشی و سیاسی علیه ایران در موضوع حقوق بشر را غیرسازنده و زیانبار دانسته و محکوم کرده است.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما