plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۴۵۴

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمد رضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام صبح امروز دوشنبه (۲۵ شهریور ماه) برگزار شد.
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور
به گزارش ایصال نیوز، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام روز دوشنبه (۲۵ شهریور ماه) برگزار شد.
قاضی مسعودی مقام گفت: این جلسه تشکیل و رسمی است، مفاد مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری قرائت و تفهیم می‌شود. متهمین در موقع بیان اظهارات جز به حقیقت، راستی و ادب سخن نگویند.
( وی افزود: پرونده حاضر رسیدگی به اتهام شبنم نعمت زاده، احمد رضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا در باب اخلال در نظام اقتصادی کشور و مایحتاج عمومی دارو و اخلال در نظام اقتصادی از باب تولید و قاچاق دارو است.
سپس نماینده دادستان در جایگاه حاضر و کیفرخواست و جزییات اتهامات متهمان شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور را قرائت کرد....
نماینده دادستان در پایان قرائت کیفرخواست افزود: نظر به دلایل مذکور و گزارش‌های وزارت اطلاعات و آیین نامه قانون مجازات اسلامی برای متهمان تقاضای مجازات داریم.
بعد از پایان قرائت کیفرخواست متهمان از سوی نماینده دادستان، قاضی مسعودی از شبنم نعمت زاده خواست تا در جایگاه قرار گیرد و ضمن تفهیم اتهام مبنی بر محتویات پرونده صادره از دادسرای عمومی جرائم اقتصادی و گزارش‌های وزارت اطلاعات و این متهم؛ اقدام به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور به مبلغ هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۹۹ ریال و اخلال در امر توزیع مایحتاج دارو از طریق تخلف دارویی منجر به کسب منفعت به میزان هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۹۹ ریال و مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور و فعالیت در شبکه دارویی بدون اخذ مجوز از وزارت بهداشت و نگه داری و قاچاق دارو به مبلغ پنجاه میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۸۱۴ هزار ریال، قاضی از متهم خواست دفاعیات خود را ارائه کند.
در ادامه قاضی به متهم گفت: آیا موارد انتسابی را قبول دارید که متهم پاسخ روشنی را نداد. بار دیگر قاضی از وی سوال کرد ابتدا به طور مشخص بیان کنید. متهم گفت: همه اتهامات را قبول ندارم چرا که بسیاری از این‌ها نیاز به مدارکی دارد که اکنون این مدارک را در اختیار ندارم، اما وکیلم به شما خواهند داد.
در ادامه قاضی به متهم (شبنم نعمت زاده) گفت:بازداشت شما از آن جهت صورت گرفت که بیم فرار شما می‌رفت و شخصی که برای شما سند گذاشته بود فرد متولد سال ۷۳ به نام آقای امیر بارانی بود که در دادگاه حاضر نشد در حالی که ۲۰ میلیارد تومان برای شما سند گذاشت و اعلام کرد که اگر باز هم سند بخواهید در اختیار قرار می‌دهم در حالی که این همه سند در دست این فرد جای سوال داشت.
قاضی مسعودی مقام ادامه داد: همچنین مهلت ضمانت نامه‌های بانکی که از سوی پدر شما گذاشته شده بود رو به اتمام بود لذا قرار بازداشت شما صادر گردید.(خلاصه شده)  
ادامه محاکمه به جلسه بعدی موکول شد.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما