plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۴۲۵
بیانیه مهم ارتش یمن

با 10 پهپاد، آرامکوی سعودی را هدف قرار دادیم

پایان موفقیت آمیز عملیات «توازن بازدارنده شماره دو»
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش یمن بامداد امروز دو پالایشگاه نفتی تأسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی را با 10 پهپاد تهاجمی هدف قرار داد.
با 10 پهپاد، آرامکوی سعودی را هدف قرار دادیم
به گزارش ایصال نیوز، ارتش یمن اعلام کرد، در یک عملیات بی سابقه، تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان سعودی را هدف حمله ۱۰ فروند پهپاد قرار داده است.
سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان پهپادی ارتش یمن بامداد روز شنبه با بکارگیری تعداد 10 پهپاد تهاجمی، پالایشگا‌ه‌های بقیق و خریص شرکت آرامکو در شرق سعودی را هدف قرار داد. عملیات هدف قرار دادن این دو پالایشگاه، با دقت بالا و با نام عملیات «توازن بازدارنده شماره دو» با موفقیت کامل انجام گرفت .
یحیی سریع ادامه داد: عملیات مذکور در چارچوب حق طبیعی و مشروع ما در پاسخگویی به جنایات ائتلاف متجاوز و محاصره پنج ساله یمن صورت گرفته است.
وی در این بیانیه افزود: این عملیات پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق، شناسایی قبلی و با همکاری اهالی منطقه صورت گرفت.
سخنگوی ارتش یمن تهدید کرد که درصورت ادامه تجاوزگری ائتلاف سعودی، عملیات و انفجار ات بعدی بسیار گسترده تر و دردناک تر خواهد بود.
گفتنی است عربستان طبق معمول در ساعات اولیه این عملیات سکوت کرد و سپس سعی کرد این عملیات بزرگ را ناچیز و در حد یک آتش سوزی مهار شده اطلاع رسانی کند.
این دو پالایشگاه شرکت آرامکو از بزرگترین پالایشگاههای عربستان و منطقه بشمار می رود.
انتهای پیام/*
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : المسیرة
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما