plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۴۱۴

واکنش مدیرعامل استقلال به سخنان مدیرعامل پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روز جمعه در برنامه ورزش و مردم گفت دربی رفت که استقلال در آن میزبان است شرایط برگزاری 90 به 10 را ندارد اما در دربی برگشت این قانون اجرا خواهد شد. مدیرعامل استقلال فتحی در واکنش به این موضوع گفت: بر مبنای درخواست باشگاه استقلال شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد. هر کدام از شرایط ۹۰ به ۱۰ یا ۵۰ به ۵۰ در بازی رفت اجرا شود، بازی برگشت هم باید به همان شکل انجام شود.
واکنش مدیرعامل استقلال به سخنان مدیرعامل پرسپولیس
به گزارش ایصال نیوز، محمدحسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روز جمعه در برنامه ورزش و مردم حرف عجیبی زد، او گفت دربی رفت که استقلال در آن میزبان است شرایط برگزاری 90 به 10 را ندارد اما در دربی برگشت این قانون اجرا خواهد شد.
امیرحسین فتحی در واکنش به این اتفاق به سایت باشگاه استقلال گفت: بر مبنای درخواست باشگاه استقلال شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد. هر کدام از شرایط ۹۰ به ۱۰ یا ۵۰ به ۵۰ در بازی رفت اجرا شود، بازی برگشت هم باید به همان شکل انجام شود. او در مورد برگزاری دربی در روز غیر تعطیل هم گفت: برگزاری دربی رفت در روز غیر تعطیل هم به این معنی است که دربی برگشت هم باید در یک روز غیر تعطیل برگزار شود.
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری دربی در شرایط 90 به 10 است یا نه هم گفت: حقیقت این است که اجرای طرح ۹۰ به ۱۰ هرچند که براساس مصوبه سازمان لیگ در ظاهر به باشگاه‌ها واگذار شده اما به موافقت‌ها، هماهنگی‌ها و زیرساخت‌هایی نیاز دارد و تصمیم گیرنده اصلی در این مورد تنها باشگاه میزبان نیست. لازمه اجراى طرح ۹۰ به ۱۰ در دربى ایجاد بستر مناسب از سوى دو باشگاه و همچنین سایر عناصر برگزار کننده است.
گفتنی است، تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر نوزدهم فوتبال یکشنبه 31 شهریور 98 از ساعت 18:45 دقیقه ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهد رفت.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما