plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۳۸۳
در جلسه بررسی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری

استاندار اصفهان: زمینه ظهور و بروز استعدادهای نسل جوان فراهم شود

تمامی مشکلات را نمی توان بر روی یک میز گذاشت
استاندار اصفهان با اشاره به نقش جوانان در توسعه پایدار شهری بر استفاده از روش های روز و ابزارهای نوین در این حوزه تاکید کرد.
استاندار اصفهان: زمینه ظهور و بروز استعدادهای نسل جوان فراهم شود
به گزارش ایصال نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری اظهار داشت: هدف از این جلسه بررسی راهکارهای مناسب در زمینه های زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توسعه پایدار شهری و با هدف شبکه سازی و آگاهی بخشی عمومی است که نا گفته های بسیاری در این خصوص وجود دارد.

وی ادامه داد: در مسیر توسعه پایدار شهری باید ابتدا مشکلات و مسائل پیش رو، احصا و پس از آن مقالاتی در این خصوص با رویکردی کابردی نوشته شود تا بتواند مسائل منطقه ای، استانی و کشوری را حل کند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: ‌ تمامی مشکلات را نمی توان بر روی یک میز گذاشت بلکه باید از طریق نهادهای مختلف و با ارائه نقشه راه متناسب با آن را یافت.

رضایی عنوان کرد: در حوزه علم و فناوری تنها نگاه نظری کافی نیست بلکه ارائه راهکارهای بهتر از طریق روش ها و ابزارهای نوین را نیز شامل می شود که در این مسیر، دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد باید پررنگ تر ظاهر شوند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان نقش موثری در توسعه پایدارشهری دارند و می توانند با خلاقیت و نوآوری، جایگاه اصفهان و ایران را در این حوزه بالا ببرند بنابراین باید زمینه ظهور و بروز استعدادهای نسل جوان فراهم شود.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما