plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۴۳۶۳

اسامی مجروحان ایرانی حادثه کربلا اعلام شد

در میان جان‌باختگان این حادثه تاکنون هیچ ایرانی وجود ندارد
نماینده سازمان حج در عراق اعلام کرد: چهار ایرانی در بین مصدومان حادثه مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در کربلا شناسایی شدند. این حادثه در جریان برگزاری مراسم «رکضه طویریج» (دویدن طویریج) که هر سال ظهر عاشورا برای بزرگداشت قیام کربلا در بین الحرمین برگزار می‌شود، رخ داد و تعدادی از زائران زیر دست و پا ماندند.
اسامی مجروحان ایرانی حادثه کربلا اعلام شد
به گزارش ایصال نیوز، محسن نظافتی، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با بیان این که در میان جان‌باختگان این حادثه تاکنون هیچ ایرانی دیده نشده است، گفت: تاکنون چهار ایرانی در میان مجروحان شناسایی شده‌اند. او اسامی مجروحان این حادثه را به این ترتیب اعلام کرد: علی جمشیدیان از اصفهان، محمدباقر حائری از قم و محمد یوسفی از قم که در یکی از بیمارستان‌های کربلا بستری هستند و تا فردا مرخص خواهند شد.
به گفته نظافتی، محمد قربان از دیگر زائران ایرانی است که در این حادثه آسیب دیده بود و به صورت سرپایی مداوا شد.
رحمانی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت نیز اعلام کرده است: بنا بر اطلاعات واصله از عراق، شمار جان‌باختگان حادثه کربلا به ٣۶ تن رسیده است. تعداد مصدومان نیز ١٢٢ تن گزارش شده است.
این حادثه در جریان برگزاری مراسم «رکضه طویریج» (دویدن طویریج) که هر سال ظهر عاشورا برای بزرگداشت قیام کربلا در بین الحرمین برگزار می‌شود، رخ داد و تعدادی از زائران زیر دست و پا ماندند.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما