plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۳۶۰
ایران 2- 0 هنگ کنگ

ویلموتس اولین بازی رسمی را با برد شروع کرد

اقتدار ایران در مصاف با هنگ کنگ
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار رسمی خود تحت هدایت «مارک ویلموتس» ‌موفق شد برابر هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. تیم ملی ایران در دومین دیدار خود پنجشنبه ۱۸ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کامبوج خواهد رفت.
ویلموتس اولین بازی رسمی را با برد شروع کرد
به گزارش ایصال نیوز، شاگردان مارک ویلموتس در اولین دیدار خود با دو گل برابر حریف شرقی به برتری دست یافتند. تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) در اولین دیدار خود در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه اصلی هنگ‌کنگ به مصاف این کشور رفت. در این مسابقه و در یک بازی کاملا برتر، این شاگردان مارک ویلموتس بودند که با همان استراتژی هجومی خود، این بار هنگ کنگ را از پیش رو برداشتند. دو گلی که سردار آزمون در نیمه اول و کریم انصاریفرد در نیمه دوم به ثمر رساندند و فرصت هایی که از دست رفتند، ماحصل این دیدار تقریبا یکطرفه بود.
ایران با دستیابی به سه امتیاز خود، بعد از بحرین چهار امتیاز از دو بازی، در جدول جا گرفته است.
شرح نیمه اول:
اولین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی در شرایطی با یک گل به سود ایران در نیمه اول خاتمه یافت که شاگردان ویلموتس همانند دیدارهای قبلی خود با هجوم همه جانبه به دروازه حریف به دنبال دستیابی به گل های بیشتر بودند. با این حال دفاع چند لایه هنگ کنگی ها که از حمایت هواداران خودی بهره می‌بردند، مانع از دستیابی به گل‌های بیشتر شد و نیمه اول با تک گلی که سردار آزمون به ثمر رساند، خاتمه یافت. تیم ملی ایران در این بازی علیرغم دفاع فشرده حریف، توسط مهدی ترابی، جهانبخش، انصاریفرد نیز صاحب موقعیت های مناسبی شد که نتوانست از آن سود ببرد. هنگ کنگی ها نیز به دنبال ضدحملات بودند و در روزی که بیرانوند کمتر مجبور به واکنش شد و یک بار با مهاجمان حریف تقابل داشت نتوانستند کاری از پیش ببرند. باید دید در نیمه دوم استراتژی ایران برای گشودن دروازه حریف چه خواهد بود.
شرح نیمه دوم:
ایران در نیمه دوم نیز کاملا کنترل بازی را در اختیار داشت و بارها روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد. بخش هجومی و پرکار ایران در این بازی با حضور جهانبخش، حاج صفی، ترابی، انصاریفرد و آزمون که میلاد محمدی و رامین رضاییان نیز آنها را حمایت می کردند، بارها با ایجاد فرصت های متنوع روی دروازه هنگ کنگ به قصد گل‌های بیشتر، برنامه های ویلموتس را پیش بردند اما دفاع فشرده و چند لایه حریف مانع از دستیابی آنها به این خواسته می‌شد. با این حال انصاریفرد در حرکتی دیدنی توسط جهانبخش به گل دوم رسید و ایران اولین گام را با پیروزی در خانه حریف در مسیر انتخابی جام جهانی قطر برداشت.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما