کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشدید رفتار خصمانه آمریکا علیه ایران

تحریم‌های تازه علیه سپاه، حزب‌الله و حماس

خزانه داری امریکا درمانده از فشار حداکثری علیه ایران

العالم , 19 شهريور 1398 ساعت 22:57

وزیر خزانه‌داری آمریکا امروز سه شنبه در یک کنفرانس خبری مشترک با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و بدون حضور جان بولتون، تحریم‌های جدیدی را علیه سپاه پاسداران، حزب‌الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" اعلام کرد. جان بولتون که قرار بود در این کنفرانس حضور داشته باشد، ساعتی قبل برکنار شده بود.


به گزارش ایصال نیوز، «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا، تحریم‌های جدیدی را علیه سپاه پاسداران، حزب‌الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" اعلام کرد.
در تحریم‌های جدید، واشنگتن تعدادی از مقامات سپاه، حزب‌الله لبنان و حماس را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا در این کنفرانس خبری گفت که با دیدگاه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران موافق هستیم.
به گزارش خبرگزاریها، در این کنفرانس خبری بیشترین سئوالات خبرنگاران از این دو وزیر کابینه ترامپ، در مورد علت و نحوه برکناری جان بولتون بود که وزیر امور خارجه امریکا و وزیر خزانه داری آمریکا با پاسخ های کوتاه و کلی سعی در فرار از پاسخگویی داشتند. پمپئو گفت علت برکناری جان بولتون را خود ترامپ خواهد گفت ولی فشارها علیه ایران بیش از گذشته تشدید خواهد شد.
گفتنی است، بر اساس دستور اجرایی که ترامپ قبلا صادر کرده است، به وزارت خزانه‌داری آمریکا اجازه داده می‌شود تا تحریم‌هایی را علیه رهبران سازمان‌های که واشنگتن مدعی است تروریستی هستند، اعمال کند.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 4359

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/4359/تحریم-های-تازه-علیه-سپاه-حزب-الله-حماس

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir