plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۲۹۳

کشف چندین محموله‌ قاچاق به ارزش 166 میلیارد در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 166 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک هفته گذشته خبر داد. ۸۰ متهم نیز در این رابطه دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کشف چندین محموله‌ قاچاق به ارزش 166 میلیارد در هرمزگان
به گزارش ایصال نیوز، عزیز الله ملکی از کشف محموله‌های قاچاق ۱۶۶ میلیاردی در استان خبر داد و اظهار داشت: در یک هفته گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده موفق شدند، ۵۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند. وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه ماموران مجموعا یک میلیون و۷۰۰ هزار نخ انواع سیگار، ۹ هزارو ۳۴۸ قلم لوازم خانگی، ۱۰۳ عدد قطعات خودرویی ، ۴۰ هزار لیتر سوخت، هزار و ۱۹۰ متر پارچه و۴ هزار ، ۱۰۵ تن مواد خوراکی ، ۶۷ رأس دام و ۲۴ هزار و ۹۵۶ قلم سایر کالای قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۶۶ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: ۸۰ متهم نیز در این رابطه دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت ۸۲ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۷ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان ، ۷ پرونده بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۸ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است. وی، پدیده قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.
انتهای پیام/*
۱۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما