کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی

مسعود سلطانی‌فر: کشتی کامل ترین سهمیه را در المپیک خواهد گرفت

بهترین امکانات برای حضور مقتدرانه کشتی گیران فراهم می‌شود

روابط عمومی فدراسیون کشتی , 16 شهريور 1398 ساعت 19:25

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار مردم از کشتی بسیار بالاست و همه انتظار دارند کشتی در المپیک بیشترین افتخارات و مدال‌ها را از آن خود کند و همه سرمایه‌گذاری‌های لازم برای رسیدن به این هدف انجام می‌شود./ امیدواریم با رویکرد وزیر اقتصاد، بخش بزرگی از مشکلات مالیاتی فدراسیون‌ها برطرف شود.


به گزارش ایصال نیوز، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز (شنبه) در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان اعزامی به رقابت های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان، حضور یافتند و از نزدیک شاهد تمرینات کشتی گیران بودند.

در ابتدای این دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی: ضمن تسلیت ایام محرم، و خیر مقدم به دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری، و با اشاره به اینکه می دانم وزیر ورزش و جوانان علاقه شخصی به کشتی دارد و رویدادهای این رشته را از گذشته تا کنون دنبال می کند گفت: تیم های ما عقب نخواهند رفت و کم نخواهند گذاشت اما در جریان باشید که در رشته فرنگی از 10 وزن 6 وزن آن کشتی گیران بسیار جوان هستند و هر مربی این جرأت و جسارت را نمی کند که سال قبل از المپیک این تغییرات را انجام دهد، اما آقای بنا با اعتقاد این کار را انجام داد و به دنبال این است که نتایج مطلوبی کسب کند.

دبیر ادامه داد: البته یادمان نرود که تیم فرنگی سال گذشته یازدهم دنیا شد و امسال کار بسیار سختی را پیش رو دارد، اما امیدوارم که این تیم جوان نتیجه خوبی بگیرد چراکه تمامی کشتی گیران مطرح ما مدال های خود را در سنین جوانانی کسب کردند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد تیم کشتی آزاد نیز تصریح کرد: تیم ما امسال سه عنوان دار خود را در اختیار ندارد، مصطفی حسین خانی، رضا یزدانی و پرویز هادی که به دلیل مصدومیت نمی توانند کشتی بگیرند، اما کشتی گیران جایگزین با انگیزه هستند و فراموش نکنیم که تیم کشتی آزاد نیز در دو سال گذشته نهم و ششم دنیا شده و رقابت های جهانی قبل از المپیک سخت تر از المپیک است، چراکه نفرات شرکت کننده در این مسابقات و کسب سهمیه و تعداد کشتی ها بسیار تأثیرگذار است.

در ادامه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش  و جوانان نیز ضمن تسلیت ایام محرم تصریح کرد: فدراسیون کشتی پس از انتخابات به یک آرامشی رسیده است و امیدواریم که با یک برنامه ریزی خوب، کشتی گیران ابتدا رویداد جهانی در پیش را پشت سر بگذارند و به امید خدا در ادامه برای حضور مقتدرانه، آبرومند و در شأن نظام جمهوری اسلامی در المپیک 2020 توکیو آماده شویم.

سلطانی فر ادامه داد: کشتی کامل ترین سهمیه را خواهد گرفت و امیدوارم این ترکیب با وجود جوانگرایی و با تلفیق با تجربه ها و جوان ها باعث شود که ما یک نتیجه خیلی خوب را در المپیک 2020 توکیو بگیریم و موجبات افتخار و عزت ایران شویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای دبیر خودشان سال ها روی این تشک بودند و خاک کشتی را خورده است، قهرمانی های رده های مختلف و مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه دارد و تجربه خوب مدیریتی را یدک می کشد. ایشان در بخش های مختلف، مجموعه عوامل مورد نیاز برای یک مدیر موفق را دارد و من در ابتدایی که ایشان انتخاب شد، در جلسه ای از آقای دبیر خواستم بحث آرامش، دور بودن از حاشیه ها، تعامل با همه دست اندرکاران، استفاده کردن از تجربیات نخبگان و پیشکسوتان،جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی در برنامه هایش بگنجاند تا بتوانیم به امید خدا یک دوره خیلی خوب برای کشتی داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر اظهار داشت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه و نگاه پرمعنایی به کشتی دارد. و ملت ایران حساب ویژه ای روی کشتی باز کرده اند و ما به تبع ملت فکر می کنیم که بایست متناسب با توقعات و ظرفیت خوب و گذشته خیلی روشن در بسیاری از  رویدادها، بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که در این آوردگاه بسیار بزرگ که نخبه ترین، زبده ترین و بهترین قهرمانان جهان در رشته های مختلف به خصوص کشتی در آن حضور خواهند یافت، نتیجه خوبی بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کادر مربیگری دو رشته آزاد و فرنگی، آزمون پس داده، با تجربه و میدان دیده هستند، کارنامه خیلی خوبی دارند و همه این عوامل دست به دست هم داده تا شرایط خوبی برای کشتی فراهم بشود.

دکتر سلطانی فر در پایان خاطرنشان کرد: ادامه کار بر می گردد به عزم و اراده شما که مطمئن هستم که همه شما دوست دارید روی سکوی المپیک بروید و افتخارآفرینی کنید و موجبات شور، شادی، نشاط و شعف ملت قهرمان ایران را در این شرایط خاص ایجاد کنید تا دل مردم شاد شود. ما همه توانمان را می گذاریم و علیرغم همه محدودیت های مالی و اقتصادی تمام تلاش خود را خواهیم کرد. حتما نگاه ما به کشتی ویژه تر و پر رنگ تر است و تلاش می کنیم حتی الامکان بهترین امکانات برای حضور مقتدرانه کشتی گیران فراهم شود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 4291

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/4291/مسعود-سلطانی-فر-کشتی-کامل-ترین-سهمیه-المپیک-خواهد-گرفت

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir