plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۲۹۰
با فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی

توقف اجراهای تئاتر شهر از 17 تا 22 شهریور ماه

محوطه بیرونی میزبان مجالس تعزیه امام حسین
تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز ١٧ تا ٢٢ شهریور به دلیل همزمانی با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اجرایی نخواهد داشت، اما محوطه‌ی بیرونی مجموعه‌ی تئاتر شهر در دهه‌ی آغازین محرم هرشب میزبان یکی از مجالس تعزیه‌ی امام حسین (ع) است.
توقف اجراهای تئاتر شهر از 17 تا 22 شهریور ماه
به گزارش ایصال نیوز از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز ١٧ تا  ٢٢ شهریور به دلیل همزمانی با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اجرایی ندارند. این در حالی است که محوطه ی بیرونی مجموعه ی تئاتر شهر در دهه ی آغازین محرم هرشب میزبان یکی از مجالس تعزیه ی امام حسین (ع)خواهد بود.
همچنین بر اساس این گزارش با پایان گرفتن اجرای نمایش های «اسکرین شات» به کارگردانی ندا قربانیان و «شکم» به کارگردانی علیرضا رفیعی در تالار قشقایی، «تصعید» به کارگردانی محمد صاحبی در کارگاه نمایش در پایان هفته ی گذشته، پس از ایام سوگواری دهه ی نخست محرم اجراهای «آرش» به کارگردانی گلچهر دامغانی و «رگ» به کارگردانی ایوب آقاخانی در تالار چهارسو، «کریم لوژی» به کارگردانی رضا بهرامی در تالار قشقایی و «ستاره شناس» به کارگردانی اصغر نوری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهند بود.
انتهای پیام/*
۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما