plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۲۰۳
رئیس کل دادگستری تهران خبر داد

حکم قلع و قمع برج‌‌‎های سعادت آباد صادر شد

با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد
حشمتی درباره برج‌های سعادت آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادر شده، ادامه ساخت این برج متوقف و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.
حکم قلع و قمع برج‌‌‎های سعادت آباد صادر شد
به گزارش ایصال نیوز، محمدجواد حشمتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره پرونده معروف به برج‌‌های سعادت آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادر شده، ادامه ساخت این برج متوقف و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره رونق تولید و حمایت قوه قضائیه از واحد‌های تولیدی هم گفت: قوه قضائیه با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه با همه وجود از تولیدکنندگان حمایت می‌کند و این کار در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: قرار بر این است کمک کنیم تا واحد‌های تولیدی به هیچ وجه تعطیل نشوند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود و اگر هم کسی مدعی است، از طریق قانونی پیگیری کند و ما هم کمک می‌کنیم واحد‌های تولیدی به هیچ وجه متوقف نشوند.

حشمتی اضافه کرد: با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد و اقتصادمان متکی به واحد‌های تولیدی داخل کشور و تولیدات داخلی باشد و امیدواریم همگی به این امر اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه برای مقابله با گرانی‌های اخیر هم گفت: گرانی مشخصا ارتباطی به آن صورت با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه قانونی همراه با دادستان‌ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه‌ها باید کمک کنند و این موضوع به بخش خاصی هم ارتباط ندارد.

وی در پایان گفت: با تنظیم واردات، بازار و نیازمندی‌ها در توزیع باید کلیه دستگاه‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما