plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۱۲۷
با حضور یگان‌های نيروی دريايی ارتش

رزمایش دریایی «امنیت و اقتدار پایدار در دریای خزر» آغاز شد

چهار روز عملیات آفندی و پدافندی
تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸ نیروی دریایی ارتش با رمز مقدس یا حسین(ع) و با ارسال پیام صلح و دوستی از صبح امروز در آب‌های دریای خزر آغاز شد. این رزمایش به مدت ۴ روز در دریای خزر برگزار می‌شود
رزمایش دریایی «امنیت و اقتدار پایدار در دریای خزر» آغاز شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸، به منظور ارتقای توان و آمادگی رزمی در دریا و با شرکت انواع یگان‌های سطحي و پروازي نیروی دریایی ارتش اعم از ناوشکن های رزمی، ناو موشک انداز، هواپیماهای بال ثابت و بالگرد و همچنین تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش صبح امروز یکشنبه، در دریای خزر آغاز شد.
این تمرین دریایی در گستره‌ای به وسعت ۲۵ هزار و ۸۰۰ مایل مربع دریایی در منطقه ۲۰ درصد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر اجرا و طی آن سناریوهای آفندی و پدافندی برای حراست از آب‌های سرزمینی کشورمان و حفظ خطوط مواصلاتی انجام می‌شود.
بر پایه این گزارش، نیروهای پدافند هوایی و هوايي ارتش نيز در راستاي پوشش و پشتیبانی نزدیک هوایی، تامين منطقه تمرین را برقرار مي كنند.
گفتنی است روز گذشته،  امیر دریادار خانزادی در خصوص این رزمایش گفته بود: عنوان این رزمایش "امنیت و اقتدار پایدار در دریای خزر" است و پایدار بودنش بسیار به آمادگی رزمی نیرو‌ها و تجهیزات و همکاری کشور‌های همسایه وابسته است. این رزمایش به مدت ۴ روز در دریای خزر برگزار می‌شود و تمام جهت گیری آن نیز دستیابی به امنیت جمعی و حفظ آن است و طبیعی است برای رسیدن به امنیت حتماً باید آمادگی نیرو‌ها، تجهیزات و تسلیحات در سطح معناداری همیشه فراهم باشد.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : روابط عمومی ارتش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما