plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۱۰۸

حادثه مرگبار در کارخانه مواد شیمیایی در هند

بر اثر انفجاری در کارخانه تولید مواد شیمیایی در ایالت ماهاراشترای هند ده ها نفر جان باختند. برخی رسانه های هند تعداد تلفات ناشی از انفجار سیلندرهای گاز در این کارخانه مواد شیمیایی را ۲۰ نفر کشته و ۵۰ نفر مجروح اعلام کرده اند.
حادثه مرگبار در کارخانه مواد شیمیایی در هند
به گزارش ایصال نیوز، یک مقام هندی به شبکه خبری (NDTV) هند، گفت: بر اثر انفجار سیلندرهای گاز در کارخانه تولید مواد شیمیایی در منطقه دوله ایالت ماهاراشترا در غرب هند، دست‌کم 10 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 40 نفر دیگر زخمی شده اند.
براساس این گزارش، در پی انفجار چندین سیلندر گازی در این کارخانه آتش سوزی گسترده به وقوع پیوسته و شماری زیادی همچنان در این کارخانه گیر افتاده اند. تیم‌های امداد و نجات و خودروهای آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شده اند.
 این حادثه ساعت 09.45 دقیقه صبح امروز به وقت محلی رخ داده است. به نقل از پلیس، در زمان انفجار، حدود 100 کارگر در مشغول کار بودند.
همچنین ساعتی قبل شبکه «زی نیوز» آمار تلفات را 20 نفر اعلام کرد و به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد که  این انفجار به قدری شدید بوده است که روستاهای اطراف این کارخانه لرزش ناشی از انفجار را احساس کرده اند. پس از انفجار دود سیاه ناشی از آتش سوزی، اطراف این کارخانه را فراگرفت. به گفته مقامات دود ناشی از انفجار می تواند سلامت مردم محلی را به خطر اندازد.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما