plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۴۰۹۱

پیشنهاد روسیه در مورد صادرات نفت به ایران

یک رسانه آمریکایی گزارش داده روسیه به ایران یک مسیر مصون از تحریم برای انتقال نفت خود به ترکیه و سوریه پیشنهاد داده است./ به دلیل تحریم ظالمانه آمریکا و موانع ایجاد شده، فروش نفت ایران کاهش چشمگیری یافته و حتی نفتکش گریس ۱ (آدریان دریا1)پس از 49 روز توقیف غیر قانونی در جبل الطارق و رفع توقیف، با شیطنت و تهدید آمریکا، خریدار 2 میلیون بشکه نفت این ابرنفتکش هنوز موفق تخلیه آن نشده است.
پیشنهاد روسیه در مورد صادرات نفت به ایران
به گزارش ایصال نیوز، یک رسانه آمریکایی گزارش داده که روسیه در اقدامی که از گسترش روابط میان مسکو و تهران حکایت دارد به ایران مسیر جدیدی برای انتقال نفت به ترکیه و سوریه پیشنهاد داده است.
به نوشته تایمز، ایران قبلاً محموله‌های نفت خود به سوریه و ترکیه را از طریق کانال سوئز انتقال داده است. اما بعد از خروج آمریکا از برجام انتقال نفت از این این مسیر برای ایران دشوار شده است، زیرا کشورهایی که اقدام به خریداری نفت ایران کنند یا به انتقال محموله‌های آن کمک کنند ممکن است با تحریم‌های آمریکا مواجه شوند.
«گئورگی مارادوف»، نماینده کرملین در شبه جزیره کریمه گفت که ایران می‌تواند از قابلیت‌های کشتی‌رانی این شبه‌جزیره استفاده کرده و نفت خودش را از طریق کانال «ولگا-دن» به دریای سیاه منتقل کند.
گفتنی است به دلیل تحریم ظالمانه آمریکا و موانع ایجاد شده فروش نفت ایران کاهش چشمگیری یافته و حتی نفتکش گریس ۱ پس از 49 روز توقیف غیر قانونی در جبل الطارق،سرانجام رفع توقیف شد و با حرکت مجدد با نام جدید «آدریان دریا ۱» و پرچم ایران از روز یکشنبه ۲۷ مرداد تاکنون با تغییر مسیر های متعدد در آبهای بین المللی بین سواحل ترکیه و جزیره قبرس و آبهای لبنان در حرکت است اما با شیطنت و تهدید آمریکا، خریدار 2 میلیون بشکه نفت این ابرنفتکش هنوز موفق تخلیه آن نشده است.
انتهای پیام/*  
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما