plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۰۰۹

وزير اطلاعات: نبايد اجازه دهيم دشمن اراده سياسی خود را تحميل کند

حجت الاسلام سيد محمود علوی، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در همدان با بيان اينکه خاطره شهادت اندوه‌آفرين دو يار امام(ره) شهيدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داريم، گفت: هفته اول شهريورماه به ياد اين دو بزرگوار و خون پرجوشش آنها «هفته دولت» نام گرفت تا همه مسئولان به ياد داشته باشند تکيه مسئوليت آنها به خون شهداست.
وزير اطلاعات: نبايد اجازه دهيم دشمن اراده سياسی خود را تحميل کند
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام علوي با اشاره به اينکه از همه برای شرکت در مراسم گرامی‌داشت ياد و خاطره اين دو شهيد قدرداني مي کنم، افزود: همدان ديار سرداران شهيدي مانند حاج حسين همداني و علماي بزرگي است که بايد قدر ايثارگري آنها را دانست.
وي تصريح کرد: همدان را استان شهيدان بي‌ادعا مي‌دانيم به طوريکه سردار شهيد همداني با يک انگيزه رشادت‌طلبانه همراه با ساير رزمندگان در سنگرهاي دفاع از کشور شرکت داشت.
وزير اطلاعات هفته دولت را فرصتي براي مسئولان و خدمتگذاران مردم دانست و با بيان اينکه دولتمردان بايد کارکرد يک سال خود را مرور و نقاط قوت و ضعف را مشخص کرده و با آسيب‌زدايي، زمينه را براي خدمت به مردم فراهم کنند، گفت: مسئولان بايد حق مردم و مردم نيز بايد حق مديران را ادا کننند.
علوی گفت: وظيفه دولت و حکومت خدمت به مردم و وظيفه مردم نيز حمايت از دولت در برابر توطئه دشمن و ايستادگي و مقاومت مقابل دسيسه‌ها استاست حجت الاسلام علوي با تاکيد بر اينکه حضرت علي(ع) بر رعايت حقوق متقابل ملت و دولت و حکومت و ملت تاکيد داشته اند، افزود: وظيفه دولت و حکومت خدمت به مردم و وظيفه مردم نيز حمايت از دولت در برابر توطئه دشمن و ايستادگي و مقاومت مقابل دسيسه‌هاي آنان است.
وزير اطلاعات با بيان اينکه نبايد اجازه دهيم دشمن اراده سياسي خود را بر مردم و حکومت تحميل کند، گفت: ايران اسلامي هزاران شهيد تقديم انقلاب کرده تا استقلال داشته باشد و هيچ کس نتواند اراده خود را بر مردم ايران تحميل کند.
وي بابيان اينکه ايران اسلامي در جايگاه عزت و عظمت قرار گرفته و برخي ملت‌ها غبطه آن را مي‌خورند به افول آمريکا اشاره کرد و گفت: سال‌ها قبل و در شرايطي که پيروزي بر اسرائيل به نام اعراب در حال تحقق بود، آمريکا اعلام کرد ناو هواپيمابر از اقيانوس اطلس به سمت خاورميانه حرکت کرده که همين يک اعلام پشت کشورهاي عربي را لرزاند و شکست را به آنها تحميل کرد.
وزير اطلاعات با بيان اينکه امروز آمريکا با وجودي که اعلام مي‌کند فلان ناو به مقصد خليج فارس حرکت کرده و از تشکيل ائتلاف براي حرکت ناوها حرف مي‌زند، فرزندان ايران اسلامي با هدايت رهبري با يک اسلحه پدافندي تمام‌ايراني پهپاد افسونگر آمريکاي مستکبر را در آب‌هاي نيلگون خليج فارس سرنگون مي‌کنند، گفت: فرزندان ايران اسلامي ابهت پوشالي آمريکا را شکستند و بادکنک ابرقدرتي آن را ترکاندند.
حجت الاسلام علوي با بيان اينکه ايران تهديدي براي کسي ندارد و از قدرت خود نيز براي دفاع استفاده مي کند، گفت: البته اگر مورد تهديد قرار بگيريم مشت محکمي بر صورت هر تعدي‌گري مي‌کوبيم و از هيچ قدرتي ترسي نداريم.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما