plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۳۹۹۴
در مراسم افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل ارشاد اصفهان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اصفهان مهد فرهنگ و هنر ایرانی است

تأکید بر هم افزایی و همراهی مجموعه فرهنگ استان اصفهان
آیین افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اصفهان مهد فرهنگ و هنر ایرانی است
به گزارش ایصال نیوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، سید عباس صالحی در آیین افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: خوشحالیم که امروز در هفته دولت آغاز به کار ساختمان اداره کل استان اصفهان انجام شد و لازم است از تمام کسانی که برای فعالیت در این زمینه تلاش داشتند تقدیر کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصفهان را مهد فرهنگ و هنر ایرانی دانست و اظهار امیدواری کرد هم‌افزایی و همراهی جدید در ساختمان بازسازی شده اداره کل در حوزه فرهنگ و هنر انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز هفته دولت و تبریک روز کارمند گفت: خدا را شاکریم که پس از گذشت ۳۸ ماه انتظار با همدلی و همراهی یکی از کارهای ضروری حوزه فرهنگ و هنر اصفهان به ثمر نشست و ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تقدیر از تمام کسانی که برای تکمیل و بازسازی ساختمان اداره کل تلاش کردند، اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای بازسازی ساختمان اداره کل انجام شده و امیدواریم در ساختمان جدید شاهد رویدادهای ارزشمند فرهنگی هنری در استان باشیم.

در این آیین همچنین از کسانی که برای بازسازی ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش کردند، تقدیر شد.

خاطرنشان می‌شود، آیین افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی وزارت، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، علی غیاثی مدیرکل امور هماهنگی استان‌ها و برخی دیگر از مدیران این وزارتخانه برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما