plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۹۹
به میزبانی واحد نجف آباد دانشگاه آزاد اسلامی

هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد

تجاری‌سازی ايده‌ها و اختراعات
هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف آباد دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.
هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد
به گزارش ایصال نیوز از دانشگاه آزاد واحد نجف آباد؛ هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این واحد دانشگاهی امروز (سه شنبه)، آغاز به‌کار کرد.
این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف تجاری‌سازی ايده‌ها و اختراعات با حضور جمعی از نخبگان و انديشمندان دانشگاه و صنعت تا پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری در مجموعه فرهنگی شهید حججی این دانشگاه برقرار است. 
در حاشیه این جشنواره ۶ کارگاه آموزشی با عنوان‌های آشنایی با حقوق مالکیت فکری و قوانین ثبت اختراع، جستجو و تحلیل پتنت، شکار فرصت‌های تجاری‌سازی و بازاریابی پتنت و فناوری، ایده‌پردازی و تکنیک‌های خلاقیت، آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و قوانین آن، روش‌های اعتبارسنجی ایده‌ها و ارزشگذاری اختراعات برگزار می‌شود.
رویداد فرصت پرواز، رویداد مات و رویداد تجربه در مسیر از دیگر بخش‌های جنبی این جشنواره است که شرکت در این کارگاه‌ها و رویدادها علاوه بر افراد پذیرفته شده در جشنواره برای سایر افراد نیز امکان‌پذیر است.
انتهای پیام /*
۱
مرجع : پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما