plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۹۵۸
دکتر رضایی در جشن روز پزشک مطرح کرد

تلاش خواهیم کرد مسائل مالی پزشکان به صورت کامل حل شود

تلاش مجاهدانه پزشکان قابل تقدیر است
استاندار اصفهان اظهار داشت: پیگیری هایی که با سازمان های بیمه گر صورت گرفت و مبلغ قابل توجهی به حساب دانشگاه های علوم پزشکی کشور واریز شد در همین راستا تلاش خواهیم کرد مسائل مالی این قشر فرهیخته به صورت کامل در استان حل شود.
تلاش خواهیم کرد مسائل مالی پزشکان به صورت کامل حل شود
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی با حضور  در جشن روز پزشک،که با حضور دکتر محمد رضا ظفرقندی، رییس سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد ضمن عرض تبریک روز پزشک به پرچمداران سلامتی در جامعه ، اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم پزشکان نیز با مشکلات زیادی روبرو هستند که باید این وضعیت و تلاش مجاهدانه پزشکان را ارج نهاد.

 عباس رضایی با بیان اینکه پزشکان در تمام عرصه ها حضور فعال و مستمر داشته اند یادآور شد: حتی در موضوع سیل بهار سال جاری حضور پیشگامانه پزشکان به صورت فیزیکی و مالی جای بسیار تقدیر داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری هایی که با سازمان های بیمه گر صورت گرفت و مبلغ قابل توجهی به حساب دانشگاه های علوم پزشکی کشور واریز شد در همین راستا تلاش خواهیم کرد مسائل مالی این قشر فرهیخته به صورت کامل در استان حل شود .

محمدرضا ظفرقندی، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در این مراسم عنوان کرد: خیمه و استواری هر جامعه ای بر اساس دو ستون سلامت و امنیت قرار دارد که بخش بهداشت و سلامت جامعه به عهده پزشکان است و این موضوع اهمیت و ضرورت این حرفه را به نمایش می گذارد.

وی افزود: هیچگاه اجازه نخواهیم داد که کیفیت در این حوزه فدای کمیت شود زیرا باید بپذیریم که پزشکی جدایی از سایر رشته ها است و با سلامتی افراد جامعه ارتباط تنگاتنگ دارد و زمینه آزمون و خطا نیست.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از پزشکان برتر استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما