plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۸۴۸

هتک حرمت مقبره حضرت یوسف توسط صهیونیست‌های افراطی

از شب گذشته تا بامداد امروز سه شنبه، صدها شهرک نشین تندرو صهیونیست در میان تدابیر شدید امنیتی و حمایت نظامیان اسراییلی وارد مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس شدند.
هتک حرمت مقبره حضرت یوسف توسط صهیونیست‌های افراطی
به گزارش ایصال نیوز، از شب گذشته تا بامداد امروز سه شنبه، صدها شهرک نشین تندرو صهیونیست در میان تدابیر شدید امنیتی و حمایت نظامیان اسراییلی وارد مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس شدند. حضور خشونت آمیز صهیونیست های افراطی به این اماکن مقدس و هتک حرمت آن، منجر به درگیری با فلسطینی های ساکن نابلس شد. نظامیان صهیونیست به سرکوب شهروندان فلسطینی با شلیک گلوله های پلاستیکی و استفاده از گاز های اشک آور پرداختند و در جریان این درگیری ها تعدادی از فلسطینی ها زخمی شدند. این اقدام ضد فلسطینی صهیونیست ها در حالی انجام شده که روز گذشته (دوشنبه) نیز صهیونیست های تندرو در ادامه تجاوزهای خود به مسجد الاقصی در میان تدابیر امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن های این مسجد یورش بردند.
همچنین نیروهای اشغالگر در شرق نابلس نیز با جوانان فلسطینی درگیر شدند که در نتیجه 5 فلسطینی در این درگیری ها زخمی شدند.
رسانه های صهیونیستی نیز اعلام کردند که حدود 1200 افراطی صهیونیست با حمایت خودروهای نظامی جیپ نظامیان اشغالگر وارد محوطه قبر حضرت یوسف شدند.  
گفتنی است، اقدامات تحریک آمیز صهیونیست های اشغالگر در روزهای اخیر  و هتک حرمت اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان، با مطرح شدن طرح موسوم به «معامله قرن» توسط آمریکا افزایش یافته است.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : فلسطین الیوم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما