plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۸۱۹

نوجوان روسی با تبر، 5 عضو خانواده‌اش را کشت

صبح دیروز خبر یک جنایت فجیع در روستای پاتریکیو منطقه اولیانووسک روسیه، مردم روسیه را در بهت و نگرانی و اندوه فرو برد. نماینده دادستان عمومی این منطقه گفت: نوجوان متهم به جنایت، مبتلا به اسکیزوفرنی بود.
نوجوان روسی با تبر، 5 عضو خانواده‌اش را کشت
به گزارش ایصال نیوز، صبح دیروز یکشنبه و در روستای پاتریکیو منطقه اولیانووسک روسیه، 5 جسد شناسائی شد که آثار ضربات بر روی آن به چشم می خورد. تحقیقات اولیه حاکی است ، اجساد مربوط به مردی (66 ساله ) و دو زن (69 و 42 ساله ) در کنار دو کودک حدودا 4 ساله است که همگی با ضربات تبر از سوی یکی از افراد خانواده خود (16 ساله) پیش از خودکشی کشته شدند.
به گزارش «روسیا الیوم» نماینده دادستان عمومی این منطقه گفت :این نوجوان متهم به جنایت، احتمالا مبتلا به  بیماری اسکیزوفرنی بود.
شبکه "رین تی وی " گفت : این نوجوان پیش از ارتکاب جنایت فایل صوتی به یکی از دوستانش ارسال و از اعضای خانواده اش گلایه مند و شاکی بود.
از سوی دیگر، همکلاسی این دانش آموز نوجوان گفت: وی اصلا خشن نبود، بلکه دآنش آموز بسیار مؤدب، پرتلاش و کوشایی بوده که اوقات بیکاری، با بازی های ویدئویی سرگرم بود. این دختر همکلاسی با اشاره به اینکه بعید می داند که دلیل این جنایت مشکلات عاطفی باشد،گفت: او مشکل عشقی نداشت و واقعا عاشق هیچ کسی نبوده است.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : روسیا الیوم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما