plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۷۸۱

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین شب پیاپی، نیمه شب شنبه (دیشب) مناطق «بیت لاهیا» و «بیت حانون» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد و یک مرکز دیدبانی مقاومت را نیز با راکت هدف قرارداد.
حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از «فلسطین الیوم» شنبه شب و برای دومین شب متوالی مناطقی از شمال نوار غزه را بمباران کردند. در این حملات محل های متعلق به گروههای مقاومت و حماس مورد تهاجم بالگردها و توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
«المیادین» نیز گزارش داد که صدای انفجار در شمال نوار غزه در پی حمله رژیم صهیونیستی بوده است. رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حملات به تلافی شلیک مجدد سه راکت از نوار غزه، به شهرکهای اشغالی بوده است.
رسانه‌های مختلف فلسطینی نیز اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی دو منطقه در شمال غزه (یکی در بیت لاهیا و دیگری در بیت حانون) را هدف حمله موشکی قرار داده‌ است.
نظامیان اشغالگر صهیونیست همچنین از مرز غزه، به گروهی از فلسطینی‌ها که در حال عبور از کنار فنس‌های مرزی بودند،‌ شلیک کردند که در پی ان، چهار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
گفتنی است، تشدید حملات صهیونیست ها به نوار غزه در روزهای اخیر ور حالی است که تجاوز به حریم مسجدالاقصی و اهانت به نمازگزاران آن توسط یهودیان افراطی نیز تا روز جمعه چندین بار تکرار شده است.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما