plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۷۱۸

سقوط هواپیمای فوق سبک دو قربانی گرفت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: ۲ نفر در حادثه سقوط هواپیمای فوق سبک در فرودگاه بخش ایوانکی شهرستان گرمسار جان خود را از دست دادند.
سقوط هواپیمای فوق سبک دو قربانی گرفت
به گزارش ایصال نیوز، علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان روز پنجشنبه گفت: حادثه سقوط این هواپیمای سبک و کوچک ساعت ۹ امروز از سوی امنیت پرواز فرودگاه ایوانکی به هلال احمر اطلاع داده شد. وی با اشاره به خصوصی بودن فرودگاه ایوانکی در غرب استان سمنان، افزود: جان باختن ۲ نفر در این حادثه قطعی است و در این درباره در ساعت های آینده اطلاع رسانی دقیق تری می شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون یک تیم آمبولانس به همراه سه نیرو از پایگاه امداد و نجات شهید قاسمی ایوانکی و یک تیم آمبولانس پشتیبان از گرمسار به منطقه اعزام شده اند. معاون هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: صحنه سقوط در حوالی فرودگاه ایوانکی اکنون بسیار پر ازدحام و شلوغ است و امکان دستیابی به اطلاعات دقیق تر وجود ندارد.
همچنین علی همتی، معاون فرماندار شهرستان گرمسار اظهار کرد: این حادثه دو فوتی داشته است؛ فرد در حال آموزش، یک خانم بوده که در این حادثه فوت می‌کند. وی بیان کرد: این هواپیمای آموزشی دو نفره بوده و بر اثر حادثه‌ای که صبح امروز حوالی فرودگاه افلاک آسیای ایوانکی رخ می‌دهد، هر دو سرنشین آن فوت می‌کنند.
بخشدار مرکزی گرمسار نیز گفت: متاسفانه در این حادثه خلبان این هواپیمای فوق سبک و یک نیروی آموزشی جان خود را از دست دادند.
مدیر فرودگاه آموزشی افلاک آسیای ایوانکی نیز گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان امر در دست بررسی است.
شایان ذکر است که فرودگاه افلاک ایوانکی نزدیکترین فرودگاه در محدوده فرودگاه مهرآباد است که اجازه پرواز دارد. ایوانکی یکی از شهرهای شهرستان گرمسار سمنان  است که در مسیر جاده سمنان - تهران و در 30 کیلومتری مرکز شهر گرمسار  و 55 کیلومتری استان تهران قرار دارد.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما