plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۳۷۱۲
سخنگوی وزارت امور خارجه:

متجاوزان توطئه تجزیه یمن را دنبال می‌کنند

ایران از یمن واحد حمایت می‌کند
موسوی گفت: ائتلاف متجاوزان سعودی و اماراتی با همراهی مزدوران آنان که طی پنج سال گذشته با انواع سلاح های پیشرفته و انجام ‌کشتار و ویرانی‌های فراوان نتوانستند اراده مردم را در هم بشکنند و خود را در برابر روحیه مجاهدت و ایستادگی مردم سراسر یمن شکست خورده می‌بینند، اکنون در قالب توطئه ای مشکوک به‌ دنبال تجزیه یمن هستند.
متجاوزان توطئه تجزیه یمن را دنبال می‌کنند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت امور خارجه، سخنگوی این وزارتخانه، با اشاره به تحولات اخیر در جنوب یمن اظهار داشت: ائتلاف متجاوزان سعودی و اماراتی با همراهی مزدوران آنان که طی پنج سال گذشته با انواع سلاح های پیشرفته و انجام ‌کشتار و ویرانی‌های فراوان نتوانستند اراده مردم را در هم بشکنند و خود را در برابر روحیه مجاهدت و ایستادگی مردم سراسر یمن شکست خورده می‌بینند، اکنون در قالب توطئه ای مشکوک به‌ دنبال تجزیه یمن هستند.

سید عباس موسوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از "یمنِ واحد" حمایت نموده و حفظ یکپارچگی آن را مسئولیت مشترک همه مردم یمن می داند.

موسوی ابراز امیدواری کرد که با توقف تجاوز ائتلاف سعودی - اماراتی به آن کشور، احزاب و گروههای مختلف یمنی بتوانند با به سرانجام رساندن گفت‌وگوهای یمنی– یمنی بر مشکلات غلبه کرده و یک دولت فراگیر در سراسر یمن تشکیل دهند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما