کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شورای اداری استان سمنان مطرح شد

علوی: راهبرد نظام در مقابل تحریم‌ها، صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا است

تأکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

22 مرداد 1398 ساعت 16:18

وزیر اطلاعات گفت: مسیر عزت و کرامت مقابل تحریم ابر قدرت ها ، با مقاومت ، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان در راه کاهش اثرات تحریم محقق می شود.


به گزارش ایصال نیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، دکتر علوی، امروز (سه شنبه) در شورای اداری استان سمنان، ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی را عزت دانست و تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال این است تا با انواع توطئه ها و جنایات مقابل ملتی را که راه عزت را در پیش گرفته بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی ، صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها دانست و گفت : خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت های مسلمان را تضمین کرده است و سختی و دشواری ها را به عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی ، حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را از نقاط قوت این استان برشمرد و گفت : خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی اثر کردن تحریم هاست.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی هزینه های تحمیل شده از تحریم های امریکا و استکبار را به تعبیر قرآن ، سختی هایی دانست که پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.
در پایان این جلسه ، با قدردانی از مدیرکل قبلی اطلاعات استان سمنان ، مدیرکل جدید معرفی شد.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 3682

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3682/علوی-راهبرد-نظام-مقابل-تحریم-ها-صبر-پایداری-مقاومت-کنار-تقوا

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir