plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۶۵۱

دختر فوتبالیست ایرانی با پیوستن به تیم ترکیه لژیونر شد

گلنوش خسروی بازیکن ۱۸ ساله تیم ملی جوانان ایران و هافبک راست جوان و اهل شاهین شهر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی دو ساله به تیم کوناک بلدیه اسپور ترکیه که در لیگ برتر فوتبال زنان ترکیه حضور دارد پیوست.
دختر فوتبالیست ایرانی با پیوستن به تیم ترکیه لژیونر شد
به گزارش ایصال نیوز از«ورزش زنان ایران»، گلنوش خسروی بازیکن ۱۸ ساله تیم ملی جوانان ایران با قراردادی دو ساله به تیم کوناک بلدیه اسپور ترکیه پیوست. خسروی پیش از این در تیم ذوب آهن بازی اصفهان حضور داشت و در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران بازی می کرد. علاوه بر این، او همراه با تیم ملی جوانان با سرمربیگری کتایون خسرویار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده بود.
خسروی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: پیشنهاداتی داشتم و برای پاسخ دادن به آن از باشگاه ذوب آهن مشاوره گرفتم و در نهایت تصمیم بر این شد که به تیم کوناک بلدیه اسپور ترکیه ملحق شوم. این تنها پیشنهادم از خارج از کشور نبود اما شرایط بهتری داشت.
ملی پوش جوان فوتبال ایران گفت: کوناک بلدیه اسپور ۵ بار قهرمان لیگ فوتبال زنان ترکیه شده است. امیدوارم از من و تیمم در ایران حمایت شود و علاقمندان به فوتبال تنها به لژیونرهای مرد اهمیت ندهند. من نماینده دختران فوتبالیست ایران در ترکیه خواهم بود و می خواهم برای نام کشورم اعتبار کسب کنم.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما