کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر رضایی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروپوزال های مرتبط با آسیب شناسی اعتیاد

افزایش 800 درصدی مصرف شیشه

21 مرداد 1398 ساعت 1:00

استاندار اصفهان گفت: از سوی وزارت کشور ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه پروپوزال با موضوع آسیب های اجتماعی عرصه اعتیاد اختصاص یافته است بر همین اساس از مدیران ذیربط استان تقاضا دارم تا طرح های خود را در این حوزه ارائه دهند.


به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: کشف ۱۹ تن مواد مخدر تریاک در استان در نوع خود بی نظیر است این درحالی است که متأسفانه مصرف مواد مخدر شیشه ۸۰۰ درصد افزایش یافته که نشان از عمق دشمنی استکبار جهانی با مردم ایران دارد.

وی ادامه داد: البته تلاش های نیروهای خدوم انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه مبارزه با موادمخدر صنعتی و سنتی در خور توجه و قابل تقدیر است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اعتیاد یک آسیب اجتماعی ناهنجار است که نه تنها فرد بلکه خانواده و جامعه اش را در گیر می کند به همین دلیل علاوه بر پیگیری مبارزه با مواد مخدر، فرهنگ سازی مطلوب به منظور پیشگیری از مصرف نیز باید به طور جدی دنبال گردد.

وی اضافه کرد: از سوی وزارت کشور ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه پروپوزال با موضوع آسیب های اجتماعی عرصه اعتیاد اختصاص یافته است بر همین اساس از مدیران ذیربط استان تقاضا دارم تا طرح های خود را در این حوزه ارائه دهند.

رضایی با اشاره به لزوم حمایت و صیانت از معتادان بهبودیافته خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه پذیری معتادان بهبودبافته و تأمین کار و اشتغال برای آنها ضروری به نظر می رسد می توان زمینه احداث گلخانه های مدرن را فراهم نموده وعهده کثیری از این افراد را در بخش کشاورزی مشغول به کار کرد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 3646

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3646/اختصاص-۴۰۰-میلیارد-تومان-پروپوزال-های-مرتبط-آسیب-شناسی-اعتیاد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir