کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرایی شدن ۶۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی در شهر

21 مرداد 1398 ساعت 0:33

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در چهار ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۶۰ میلیارد تومان قرارداد عمراني جديد اجرايي شده است.


به گزارش ایصال نیوز از شهرداری اصفهان، اصغر کشاورز راد با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در ثبت قرارداد عمرانی برای پروژه‌های جاری اظهار کرد: سازمان عمران در راستاي تبيين و اجراي برنامه‌ها با هدف تحقق شعار "سازمان عمران نماد سازندگي" اقدام کرده است.

وی با اشاره به وجود قدرت اجرایی جهت اجرای همزمان چندین پروژه عمراني در شهر گفت: سازمان عمران با توجه به توان فني و اجرايي واحدهاي خود، شاهد اجراي پروژه‌ها و طرح‌هاي عمراني شامل معابر اصلي، کندروها، پياده‌روسازي و احداث پارک‌ها، ابنيه‌هاي فني، کانال‌ها، پل‌ها، توليد و توزيع فرآورده‌هاي بتني و درآمدزايي و از همه مهمتر آسفالت معابر و ساير پروژه‌هاي مهم ديگر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیش از ۶۰ میليارد تومان قرارداد مابين سازمان عمران و پيمانکاران و فروشندگان در چهار ماهه نخست سال ۹۸ تنظيم شده که رقم قابل توجهي است و در مقايسه با سال گذشته بيش از ۲۳ برابر افزايش را نشان مي‌دهد.

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال این میزان قرارداد بابت پروژه‌های جاری سازمان است که شامل ايجاد و احداث مواردي مانند مجموعه پل‌ها و تقاطع غير همسطح نصف‌جهان، تقاطع غيرهمسطح در بزرگراه شهيد اردستاني، بلوار فرزانگان، نمايشگاه بزرگ اصفهان، سالن همايش ها، پايانه اتوبوس‌هاي واحد شهري صفه، پايانه قدس، ساختمان توانبخشي فدک، پل شهيد روح الامين هم‌چنين اجراي آسفالت معابر اصلي و فرعي است.

کشاورز راد تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۹ میلیارد تومان در بخش تهیه آرماتور و قير و قالب بابت استفاده در پروژه‌ها هزينه شده که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال ۹۷ بيش از پنج برابر رشد نشان مي‌دهد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 3641

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3641/اجرایی-شدن-۶۰-میلیارد-تومان-قرارداد-عمرانی-شهر

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir