plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۳۶۳۵
اواخر هفته جاری انجام می‌شود

سفر دکتر روحانی به روسیه به منظور شرکت در اجلاس سوچی

دیدارهای با ولادیمیر پوتین و الهام علی‌اف
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، اواخر هفته جاری به این کشور سفر می کند.حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و آذربایجان که روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه برگزار خواهد شد، به بندر سوچی در روسیه سفر می کند.
سفر دکتر روحانی به روسیه به منظور شرکت در اجلاس سوچی
به گزارش ایصال نیوز، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام  کرد حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و آذربایجان که روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه برگزار خواهد شد، به بندر سوچی در روسیه سفر می کند.
به گفته پرویز اسماعیلی، در این اجلاس، علاوه بر مذاکرات روسای جمهوری ایران، روسیه و آذربایجان با هدف ادامه و توسعه همکاریهای سه جانبه در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین ارتباطات منطقه ای، سران سه کشور بیانیه مشترکی نیز منتشر خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرده، رئیس جمهور کشورمان همچنین در حاشیه اجلاس سوچی، دیدارهای جداگانه ای با روسای جمهوری فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان خواهد داشت که در آن مهمترین مسائل فیمابین و روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
دکتر روحانی را در این سفر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی همراهی خواهند کرد. رئیس جمهوری شامگاه چهارشنبه به تهران بازخواهد گشت.
انتهای پیام/*
۴
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما