plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۳۶۲۲

محمد مغزی شهردار نجف آباد شد

محمد مغزی نجف آبادی با کسب 5 رأی از 9 رأی اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، به عنوان سی و یکمین شهردار نجف آباد انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد.
محمد مغزی شهردار نجف آباد شد
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، عصر شنبه 19 مرداد 98، جلسه 129 شورای اسلامی شهر نجف آباد، با دستور کار انتخاب شهردار و انتخاب اعضای کمیسیون‌های شورا، رأس ساعت 18 آغاز شد. 

با توجه به انصراف جناب آقای احمدی از کاندیداتوری شهردار نجف آباد، بررسی انتخاب شهردار نجف آباد از بین آقایان کرباسی و مغزی در دستور کار قرار گرفت. 

در این جلسه که رأی گیری آن بر اساس قوانین شورا به صورت مخفی انجام شد، جناب آقای مغزی موفق به کسب پنج رأی و جناب آقای کرباسی موفق به کسب چهار رأی شد. 



بر این اساس، جناب آقای محمد مغزی نجف آبادی رسماً برای معرفی رسمی به وزارت کشور برای طی شدن روال اداری، به عنوان شهردار منتخب نجف آباد، انتخاب و اعلام شد. 



همچنین در این جلسه، طرقی به عنوان ریاست شورای شهر نجف آباد، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا برای انتخابش به عنوان رئیس جدید شورا، خواستار تداوم همدلی و انسجام به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه شهر نجف آباد شد و بر ضرورت تلاش روزافزون شورا و پرهیز از درگیر شدن در حواشی و احترام به تکثر آراء، تأکید کرد. 

در ادامۀ جلسه، اعضای کمیسیون های شورا نیز انتخاب شدند. 

انتهای پیام/*       
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما