plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۳۶۱۷
مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک

روز دشوار والیبال ایران در مصاف با روسیه

کولاکوویچ: می‌توانیم برنده باشیم
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز شنبه بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل مکزیک در مسابقات انتخابی المپیک 2020 اظهار داشت: این دیدار فرصتی بود برای بازیکنانی که بیشتر اوقات روی نیمکت حضور داشتند. ما خیلی خوب بازی کردیم/ روز یکشنبه روز بزرگی برای ماست و بازی مهمی با روسیه داریم. روسیه تیم قدرتمندی است و کار سختی برابر این تیم داریم.
روز دشوار والیبال ایران در مصاف با روسیه
به گزارش ایصال نیوز، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل مکزیک در مسابقات انتخابی المپیک 2020 در روز شنبه اظهار داشت: این دیدار فرصتی بود برای بازیکنانی که بیشتر اوقات روی نیمکت حضور داشتند. ما خیلی خوب بازی کردیم، اما مکزیک در ست سوم سرویس‌های ریسکی زد و بازی نزدیک شد. این خیلی خوب بود که ما در پایان ست استرس نداشتیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم و در نهایت توانستیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درباره عملکرد بازیکنان در این دیدار اضافه کرد: امروز تمام بازیکنانم خوب بودند. جواد کریمی خیلی خوب پاس داد و جواد معنوی نژاد در حمله خوب بود و قائمی باتجربه‌ترین بازیکن‌مان بود که در لحظات حساس به ما کمک کرد. موذن خیلی خیلی خوب بود و عملکرد خوبی در دریافت و توپ‌گیری داشت. مجرد در دفاع عالی بود و غلامی نیز در لحظات حساس عملکرد خوبی داشت. یلی، خیلی خیلی خوب و امتیازآورترین بازیکن ما بود و در حمله عملکردی عالی داشت. برای من تمام بازیکنان خوب بودند. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند امروز از فرصت خود استفاده کردند و نمایش خوبی داشتند.
به گزارش سایت فدراسیون والیبال، او در پایان صحبت های خود درباره دیدار با روسیه اظهار داشت: یکشنبه روز بزرگی برای ماست و بازی مهمی با روسیه داریم. روسیه تیم قدرتمندی است و کار سختی برابر این تیم داریم. ما تلاش خود را می‌کنیم و امیدوار هستیم و اگر آنها از فرم خود دور باشند و ما کم اشتباه کنیم، می‌توانیم برنده مسابقه باشیم.
تیم ملی والیبال مردان ایران از سه مسابقه مقدماتی انتخابی المپیک 2020 تاکنون برابر کوبا و مکزیک پیروز شده است و امروز یکشنبه عصر برابر تیم قدرتمند روسیه به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : فدراسیون والیبال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما