plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۵۹۹

تولد اولین نوزاد در صحرای عرفات

با مراجعه یک مادر پاکستانی که درد زایمان داشت، اولین نوزاد هنگام اداء مناسک حج در منی و عرفات دیشب (جمعه) ساعت ۲۲ و۳۳ دقیقه در مرکز فوریتهای پزشکی حج عربستان به دنیا آمد.
تولد اولین نوزاد در صحرای عرفات
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از وزارت بهداشت عربستان امروز شنبه گزارش داد، با مراجعه یک مادر پاکستانی که درد زایمان داشت، اولین نوزاد هنگام اداء مناسک حج در منی و عرفات دیشب (جمعه) ساعت ۲۲ و۳۳ دقیقه متولد شد.
بر اساس گزارش مرکز بهداشت و سلامت سازمان حج عربستان، نوزاد متولد شده بصورت زایمان طبیعی و در یکی از مراکز پزشکی منطقه مکه مستقر در منی و عرفات، با کمک کادر پزشکی عربستان به دنیا آمد و در سلامت کامل بسر می برد. مادر این نوزاد اهل پاکستان و ۳۵ ساله می باشد. این مادر نیز در سلامت کامل است. پدر این نوزاد ضمن تشکر از کادر پزشکی، اظهار امیدواری کرد که با تسهیلات فراهم شده بتوانند ادامه انجام مناسک حج را با موفقیت انجام دهند.
گفتنی است از آغاز مراسم حج امسال تا کنون شش نوزاد در مکه به دنیا آمده اند که اولین نوزاد متولد شده در حج امسال در مکه مربوط به یک مادر ۳۳ ساله افغانستانی بود که روز سه شنبه گذشته نوزاد خود را در مکه مکرمه به دنیا آورد و نام فرزند خود را "محمد" گذاشت.
انتهای پیام/*
 
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما