plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۵۹۵
پس از شکست هیاهوی تحریمی ایالات متحده

دور تازۀ تروریسم اقتصادی امریکا علیه تهران با تحریم شرکت‌های مخابراتی

شرکتهای حوزه آی تی در لیست تحریم قرار گرفتند
پس از سرخوردگی از تحریم های نفتی، مالی و بانکی، فلزات، پتروشیمی، خزانه‌داری آمریکا که کفگیر تحریم های آن علیه ایران به ته دیگ خورده این بار برخی از شرکت های مخابراتی ایران را در فهرست عریض و طویل تحریم های خود قرار داده است.
دور تازۀ تروریسم اقتصادی امریکا علیه تهران با تحریم شرکت‌های مخابراتی
به گزارش ایصال نیوز، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که به رغم مخالفت های جهانی با خروج از معاهده بین المللی برجام، ساز تحریم های به قول خودش سخت علیه ایران را با هدف وادار کردن تهران به مذاکرات بدون پیش شرط و قلدر مآبانه کوک کرده، پس از سرخوردگی از تحریم های نفتی، مالی و بانکی، فلزات، پتروشیمی و حتی تحریم غیر مستقیم غذا و دارو، تحریم شخصیت ها و مقامات کشورمان، این بار به تحریم برخی از شرکت های ارتباطی در روزگاری که کفگیر تحریم هایش به ته دیگ خورده، روی آورده است.
گفته می شود خزانه‌داری دولت ترامپ که به بیماری تحریم ایران مبتلاست، شرکت ارتباطات زیرساخت، صا ایران، شورای عالی فضای مجازی و تعداد دیگری از شرکت‌های حوزه آی‌تی را در فهرست تحریم های جدید خود علیه ایران قرار داده است.
دونالد ترامپ امروز شنبه همچنین کشورهایی که با سیاست آمریکا مخالف کرده و در مورد مسافرت به امریکا بخاطر حوادث تیراندازی های اخیر هشدار داده اند، را تهدید کرد و گفت:«با وجود من در راس این کشور، ما ملتی تلافی‌جو هستیم. وقتی کسی اقدامی منفی در مورد کشور ما انجام دهد، ما هم همان کار را در موردشان انجام می‌دهیم».
انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما