plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۳۵۷۹

برادر رهبر جنبش انصارالله یمن به شهادت رسید

شبکه المسیرة یمن از شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی برادر رهبر جنبش انصارالله یمن و یکی از فرماندهان ارشد حوثی های یمن خبر داد. وی به دست مزدوران وابسته به ائتلاف عربستان سعودی در نبرد با متجاوزان به یمن، به شهادت رسید.
برادر رهبر جنبش انصارالله یمن به شهادت رسید
به گزارش ایصال نیوز، وزارت کشور یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که ابراهیم، برادر «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن به دست مزدوران ائتلاف سعودی به شهادت رسیده است. به گزارش شبکه المسیره، در این بیانیه ضمن تسلیت به مردم یمن و شخص «عبدالملک الحوثی»، همچنین آمده است که تلاش حداکثری برای انتقام خون وی انجام خواهد شد.
وزارت کشور یمن در این بیانیه تصریح کرد که شهید ابراهیم بدرالدین به دست مزدوران خیانتکار وابسته به ائتلاف آمریکا، اسرائیل و دیگر همپیمانانشان به شهادت رسید.
گفتنی است؛ ابراهیم الحوثی متولد 1978 (41 ساله) در حومه شهر صعده است. او در جریان درگیری با شبه نظامیان دولت منصور هادی در صنعاء در 21 سپتامبر 2015 نقش فرماندهی را بر عهده داشت که منجر به فرار «منصور هادی» به «عدن» و سپس به عربستان سعودی شد. این فرمانده شهید همچنین در جریان حملات و درگیری‌های غیر منظم در مرز عربستان حضور فعالی داشت.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما