plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۵۵۵
در حاشیه ادای احترام شهدای اصحاب رسانه و قلم

دکتر نمکی: درهای وزارت بهداشت همیشه به روی خبرنگاران باز است

شکایت‌های وزارت بهداشت از اصحاب قلم پس گرفته می‌شود
وزیر بهداشت گفت: بهترین هدیه بنده به خبرنگاران، ادای احترام به آنها است و از آنها می خواهم که برای ارتقای سلامت به نظام سلامت کمک کنند و درهای وزارت بهداشت همیشه به روی خبرنگاران برای انتقال مشکلات و گلایه های مردم همیشه باز است.
دکتر نمکی: درهای وزارت بهداشت همیشه به روی خبرنگاران باز است
به گزارش ایصال نیوز از وبدا، دکتر سعید نمکی در حاشیه ادای احترام شهدای اصحاب رسانه و قلم در بهشت زهرا، اظهار داشت: بنده هیچ گاه از خبرنگار یا اصحاب رسانه ای شکایت نداشته اما هر شکایتی قبل از بنده به عنوان شخصیت حقوقی وزارت بهداشت از اصحاب قلم و رسانه شده است، امروز پس گرفته می شود.

وی در خصوص خدمات جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس یکی از بهترین شیوه های امدادرسانی را از سوی پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان مشاهده می کردیم و در جهان برای اولین بار بود که توانستیم در طول جنگ، نوین ترین شیوه های ارائه خدمات را در خط مقدم جبهه فراهم کنیم در حالیکه در جنگ های سایر کشورها، در خط مقدم معمولا اقدامات اولیه درمانی را انجام می دهند و برای درمان های پیشرفته، مجروحان را به پشت خط اعزام می کنند.

وزیر بهداشت گفت: در طول دفاع مقدس، بیشترین خدمات اورژانسی مهم و اعمال جراحی سنگین، در لحظات ابتدایی مجروحیت در بیمارستان های صحرایی زیرزمینی مانند بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) آبادان به مجروحان ارائه می شد. در دوران دفاع مقدس، جامعه پزشکی خوش درخشیدند و رکوردهای بسیار خوبی به همراه پرستاران و پیراپزشکان از خودشان به جا گذاشتند. 

دکتر نمکی از جامعه پزشکی به عنوان یکی از ایثارگرترین اقشار جامعه یاد کرد و گفت: علیرغم برخی از گله ها و شکایاتی که ممکن است علیه برخی از همکاران پزشک ما وجود داشته باشد اما هنوز هم پزشکان از ایثارگرترین و خدمتگزارترین اقشار جامعه هستند گرچه ممکن است خدمات پزشکی مانند خدمات سایر حوزه ها، آلوده مادی گری شده باشد اما می بینید که در اتاق های عمل، مطب ها و بیمارستان ها، شبانه روز هزاران بیمار پذیرش، ویزیت و درمان می شوند و در کشور، پزشکان و پرستارانی وجود دارند که ممکن است ماه ها به دلیل مشکلات منابع، کارانه خود را دریافت نکرده باشند اما ثانیه ای خدمت خود را ترک نمی کنند.

وی یادآور شد: در خدمت پزشکی، همکاران ما اگر یک ثانیه دیر برسند، شاهد بروز فاجعه خواهیم بود اما در جامعه پزشکی همانند همه اقشار ممکن است افرادی باشند که دنیا طلبی را بر آخرت طلبی و خدمت به مردم در برخی موارد ترجیح داده باشند که خداوند همه آنها را هدایت کند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما