plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۳۵۰۹
در همایش ائمه جمعه استان مطرح شد

دکتر رضایی: همدلی و همزبانی بین مردم و نهادهای اجرایی استان ستودنی است

تأمین آب کشت محصولات بهاره شرق و غرب اصفهان پس از ۱۲ سال
استاندار اصفهان گفت: مردم اصفهان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همدلی و همراهی خود را از نظام نشان دادند و همدلی و همزبانی بین مردم و نهادهای اجرایی استان ستودنی است.
دکتر رضایی: همدلی و همزبانی بین مردم و نهادهای اجرایی استان ستودنی است
به گزارش ایصال نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در همایش ائمه جمعه استان که با حضور وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تالار شهروند برگزار شد، اظهار داشت: کشور با جنگ اقتصادی که استکبار جهانی آغاز کرد در شرایط سختی قرار دارد که اگر تدابیر دولت نبود مردم با مشکلات بیشتری روبرو بودند.

وی افزود : در چنین شرایطی مردم مشکلات معیشتی را به پای دولت نمی گذارند و آگاه هستند زیرا در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی قرار داریم.

استاندار اصفهان  با اشاره به این که مردم اصفهان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همدلی و همراهی خود را از نظام نشان دادند ،خاطرنشان کرد : همدلی و همزبانی بسیار ستودنی بین مردم و نهادهای اجرایی استان وجود دارد که این مهم با رهنمودها و راهنمایی های آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان حاکم شده است.

وی خاطرنشان کرد : مردم از این جنگ شدید اقتصادی و واقع شدن در شرایط سخت همچنان پشیتبان نظام اسلامی هستند و با صبر و متانت و استقامت این جنگ را به نفع خود رقم خواهند زد.

رضایی با اشاره به این که دولت از کاهش مشکلات معیشتی مردم غافل نبوده است به کاهش نرخ بیکاری در اصفهان اشاره و اضافه کرد : این نرخ بیکاری در اصفهان در بهمن سال ۹۷ ، ۱۳.۳ درصد بود و در بهار ۹۸ به ۱۰.۷درصد رسید و این موفقیت در پی امیدواری و نشاط مردم و راهنمایی های ائمه جمعه حاصل شده است.

رضایی ادامه داد : با عنایت خداوند پس از ۱۲ سال باردیگر توانستیم آب کشت محصولات بهاره شرق و غرب این استان را تامین کنیم.

وی با بیان این که انتظار است با حمایت ائمه جمعه انتخابات پرشوری را در سال جاری در جهت وفاق ملی برگزار کنیم ، گفت : اطمینان داریم مشکلات مقطعی اقتصادی و تحریم ها نمی تواند بر اراده ملت برای پیشرفت و توسعه تاثیر بگذارد و ائمه جمعه برای ایجاد امید و نشاط در مردم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: انتظار است ائمه جمعه استان در راستای تحقق معنویات رهبری امید بخشی را در جامعه و در جوانان زنده کنند.

رضایی با اشاره به این که اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی شناخته می شود ، گفت : انتظار داریم که در آستانه محرم ائمه جمعه استان از هم اکنون در این بخش اقدامات موثر و تبلیغات تاثیرگذاری را انجام دهند.

وی اظهارامیدواری کرد با اتحاد و هماهنگی و همدلی در جهت خدمت به مردم و اجرای وظایف خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما