plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۴۶۶

انفجار و آتش سوزی با ۱۹ کشته در مرکز قاهره

حادثه اوایل بامداد امروز دوشنبه رخ داد، زمانی که یک خودرو در جهت عکس مسیر دیگر خودروها با سرعت در حال حرکت بود و با برخورد با سه خودروی دیگر باعث انفجار و آتش سوزی مهیب خودروها شد.
انفجار و آتش سوزی با ۱۹ کشته در مرکز قاهره
به گزارش ایصال نیوز، وزارت بهداشت مصر اعلام کرد به دنبال تصادف و انفجار در مقابل مرکز بیماری های سرطانی در قاهره،تاکنون 19 تن کشته و 30 تن زخمی شدند. به دنبال تصادف چند خودرو و انفجار در خیابان مقابل «معهد اورام»در مرکز قاهره، 54 بیمار این مرکز تخصصی درمان سرطانی، به سایر بیمارستان ها در مصر منتقل شدند.
حادثه اوایل بامداد امروز دوشنبه رخ داد، زمانی که یک خودرو در جهت عکس مسیر دیگر خودروها با سرعت در حال حرکت بود و با برخورد با سه خودروی دیگر باعث انفجار و آتش سوزی مهیب خودروها شد.با توجه به انفجار کپسول های اکسیژن، شاهدان عینی از گسترده بودن آتش سوزی و پرتاب شدن کپسول های اکسیژن بصورت گلوله های آتشین به اطراف خودروهای عبوری و افزایش خسارات خبر می دهند.
دادستان کل مصر دستور داد تیمی از دادستانی در محل حادثه حاضر شود تا درباره علل این حادثه تحقیق و بررسی کند. رئیس دانشگاه قاهره دستور داد کمیته ای فنی برای بررسی تاسیسات مرکز بیماری های سرطانی (معهد اورام) تشکیل شود تا اطمینان یابد که این تاسیسات بر اثر انفجار آسیب ندیده اند.
مسئولان این مرکز اعلام داشته اند انفجار کپسولهای اکسیژن داخل این مرکز رخ نداده است و مربوط به محوطه بیرون این مرکز و احتمالا مربوط به کامیونت حامل کپسول ها در مسیر بوده است.
انتهای پیام/*
 
۴
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما