plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۴۲۰
در همایش روز ملی ازدواج مطرح شد

آذری جهرمی: مسئولان بالانشین چگونه مردم را به ساده زیستی تشویق می کنند

سر توی گوشی بودن مردم، فرصتی مغتنم است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نمی شود تنها بر اساس روایات بگویم ازدواج را آسان برگزار کنید، مسئولانی که فرزندان آنها در زعفرانیه زندگی می کنند، چگونه می توانند مردم را به ساده زیستی تشویق کنند.
آذری جهرمی: مسئولان بالانشین چگونه مردم را به ساده زیستی تشویق می کنند
محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه در همایش روز ملی ازدواج افزود: ازدواج ساده بهترین مقوله برای آغاز زندگی مشترک است و وقتی مردم به زندگی مسئولان و فرزندان آنها نگاه می کنند زندگی آنها برایشان مدینه فاضله می‌شود. بچه‌های برخی از مسئولان حاضر نیستند از مناطق بالانشین شهر همانند زعفرانیه پایین بیایند. 
وی تصریح کرد: خیلی از ازدواج ها به دلیل هزینه های سنگین در آغاز زندگی دچار مشکل می‌شوند در حالی که ازدواج ساده مقوله‌ای است که نیازمند فرهنگ سازی است. 
وزیر ارتباطات اظهار داشت: مسئولان کشور که مورد اعتماد و توجه مردم هستند، در راستای ازدواج ساده باید با ساده زیستی خود به دنبال فرهنگ سازی باشند. باید زندگی مسئولان را به قاب تصویر بکشیم و اینقدر از پشت قاب به آنها نگاه نکنیم. 
جهرمی با بیان اینکه مسئولان باید با ساده‌زیستی و تشویق زندگی‌های ساده از این مهم حمایت کنند، افزود: یکی از مسئولان به من گفت بسیاری از مشکلات جامعه از طریق همین سر توی گوشی بودن مردم شکل می گیرد؛ در حالی که من می‌گویم سر توی گوشی بودن مردم، فرصتی مغتنم است که باید از آن بهترین بهره را برد. 

در خاتمه این مراسم که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، از تمبر روز ملی ازدواج رونمایی شد و این تمبر به امضا مسئولان حاضر رسید.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما