plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۲۰۰
عضو شورای شهر اصفهان تأکید کرد

برخی از محدودیت‌های ورزش بانوان را باید به درستی حل کرد

افتتاح نخستین پیست دوچرخه سواری بانوان در باغ فدک
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این که نیاز زنان به ورزش بیشتر از مردان است، گفت: ورزش کردن بانوان، تاثیر بسیاری در ارتقای سلامت خانواده و جامعه دارد و با توجه به برخی محدودیت های موجود باید این مساله را به درستی، حل کرد.
برخی از محدودیت‌های ورزش بانوان را باید به درستی حل کرد
فریده روشن روز جمعه در آیین  افتتاح نخستین  پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در اصفهان افزود: کشور ما اسلامی است ، محدودیت هایی از لحاظ اسلامی بودن وجود دارد و این دلیل نمی شود که صورت مساله را پاک کرد.

وی اظهارداشت : راه اندازی این پیست، یکی از اقدام های جدی برای رفع نیازهای ورزشی بانوان در اصفهان است.

وی با بیان اینکه هر کار فرهنگی و ورزشی نیاز به زیرساخت دارد، افزود: امروزه نگاه ویژه ای به ورزش بانوان در کشورمان می شود و هرجا به آنها فرصتی داده و زیرساخت ها فراهم شد، خود را به خوبی نشان دادند و مقام ها و مدال های شایسته ای کسب کردند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تلاش می شود در همه مناطق شهرداری اصفهان به حقوق شهروندی توجه شود، گفت: با وجود همه اقدام های صورت گرفته، هنوز ظرفیت و زیرساخت های کافی به ویژه برای جوانان برای تبدیل این خطه به شهر فعال و پویا وجود ندارد.

روشن اضافه کرد: اگر این زیرساخت ها به طور کامل فراهم و به جوانان فرصت کافی داده شود، جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند گسترش استفاده از قلیان گرفته می شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان در این آیین گفت: بانوان ما با محدودیت هایی در فضاهای ورزشی به ویژه روباز مواجه هستند اما لازم است حقوق آنها در این زمینه با رعایت همه خطوط قرمزی که وجود دارد، در نظر گرفته شود.

شیرین طغیانی افزود: امسال نخستین پیست دوچرخه سواری بانوان در منطقه هفت شهرداری در باغ فدک افتتاح شد و امیدواریم به زودی در همه مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان اجرا شود.

 نخستین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان روز جمعه در مجموعه گردشگری فدک در شمال کلانشهر اصفهان افتتاح شد.

این پیست دوچرخه سواری به طول یکهزار متر و در داخل مجموعه گردشگری باغ فدک در منطقه هفت شهرداری اصفهان با هدف ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه ورزش بانوان افتتاح شد.

در آیین افتتاح، جمعی از بانوان که بیشتر آنها از ساکنان مناطق همجوار باغ فدک در شمال کلانشهر اصفهان بودند به دوچرخه سواری در این پیست پرداختند.

نیمی از جمعیت افزون بر 80 میلیونی کشور را زنان تشکیل می دهند

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما